Verwacht verbruik Toon | Eneco Community
beantwoord

Verwacht verbruik Toon

Reputatie 1
Badge +2
Ik heb in 2016 wel Toon gehad, maar geen energie abonnement van Eneco. Het verwachte verbruik, in Euros, dat de Toon aangaf was dus niet heel realistisch. Nu ik weer een abonnement heb bij Eneco heb ik het idee dat het verwachte verbruik op mijn Toon niet is aangepast naar het maandbedrag dat ik nu betaal. Kan dit kloppen? Zo ja, kan dit alsnog gedaan worden?
icon

Beste antwoord door DeniseMR 1 maart 2017, 09:46

Beste Martijn,

In principe gaat het versturen van het ingeschat verbruik automatisch, zodra er een nieuw termijnbedrag is vast gesteld. Ik heb het voor de zekerheid opnieuw naar je Toon verstuurd. Hier kan ongeveer 24 uur overheen gaan. Mocht je geen verandering zien, laat het dan vooral weten.

Groet,
Denise

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +4
Beste Martijn,

In principe gaat het versturen van het ingeschat verbruik automatisch, zodra er een nieuw termijnbedrag is vast gesteld. Ik heb het voor de zekerheid opnieuw naar je Toon verstuurd. Hier kan ongeveer 24 uur overheen gaan. Mocht je geen verandering zien, laat het dan vooral weten.

Groet,
Denise

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen