Verspillingschecker werkt niet | Eneco Community
vraag

Verspillingschecker werkt niet

• 18 januari 2018
  • 31 reacties
  • 1427 Bekeken

Toon eerste bericht

31 Reacties

Ik heb de nieuwe app met verspillingschecker ca 2 maanden geleden gedownload. Eerst gaf de VC aan data te verzamelen. Nu dat mijn toon geupdate moet worden. Ik heb Toon net geupdate en hij heeft geen nieuwe updates meer. Toon opnieuw opgestart. De app blijft aangeven dat ik Toon moet updaten.
Hoi ber,

Ja dat is vervelend!
Komt helaas meer voor.
Wacht even tot morgen dan zal een moderator dat voor je oplossen.

Is je klantnr opgenomen in je profiel van dit forum?
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb de nieuwe app met verspillingschecker ca 2 maanden geleden gedownload. Eerst gaf de VC aan data te verzamelen. Nu dat mijn toon geupdate moet worden. Ik heb Toon net geupdate en hij heeft geen nieuwe updates meer. Toon opnieuw opgestart. De app blijft aangeven dat ik Toon moet updaten.

Hoi Ber,

Wil je proberen de app te verwijderen en opnieuw downloaden? Om te kijken of de melding verdwijnt?

Groet, Audrey
Reputatie 1
Badge
Bij mij werkt hij ook nog steeds niet. Ik heb hem er al 3 maanden op staan, maar heeft nog steeds even tijd nodig. Waardeloos. Inmiddels al een brief gemaakt voor Radar. Eneco kan niks doen, dus dat moet maar eens in de media komen. Dat werkt vaak beter, al vind ik het wel erg dat het zover moet komen.
Reputatie 4
Badge +1
Bij mij werkt hij ook nog steeds niet. Ik heb hem er al 3 maanden op staan, maar heeft nog steeds even tijd nodig. Waardeloos. Inmiddels al een brief gemaakt voor Radar. Eneco kan niks doen, dus dat moet maar eens in de media komen. Dat werkt vaak beter, al vind ik het wel erg dat het zover moet komen.

Sluit aan in een lange rij van hilarische klachten over deze kansloze verspillings checker. Het werkt NIET maar Eneco blijft zijn hoofd in het zand steken door voor te doen of er niets aan de hand is. Eeuwig zonde van iedere euro die hierin gestoken is.
Reputatie 7
Badge +2
@LittleDriver61 @marcel234

Ik steek mijn hoofd bij deze graag voor jullie uit het zand 🙂. Gezien de tijd die jullie aan het wachten zijn kan ik goed begrijpen dat het ongeduld toeneemt. Hebben jullie ook al geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Verder mag ik ook aannemen dat bij beiden het profiel op Toon netjes is ingevuld? Zo ja, dan hoor ik het graag, zodat we kunnen starten aan de zoektocht voor een oplossing. Weet wel dat er nog hard gewerkt wordt aan de VC.

Groet, Urgel

Reageer