Verspillingschecker | Eneco Community
vraag

Verspillingschecker

• 27 februari 2018
  • 7 reacties
  • 349 Bekeken

De verspillingschecker heeft een droger gevonden maar ik heb helemaal geen droger. Na een tijd geeft hij zelfs aan dat dit apparaat dat ik dus niet heb inefficient werkt. Hoe kan dat.

7 Reacties

Kijk even in het menu bij Support zie je veel antwoorden op veel vragen.
Ook heb je de mogelijkheid om bij deze verkeerde analyse aan te geven dat het apparaat niet klopt.
Bedankt. Ik heb het apparaat afgemeld maar vraag mij af welk apparaat hij dan wel heeft gevonden.
Perfect!
De analyse kan wel 3 maanden duren; dus hopelijk vindt hij in de volgende ronde wel het juiste apparaat.
Mijn oude wasmachine was goed. Ik heb een nieuwe zeer zuinige miele gekocht en die is nu niet efficiënt . Mijn thermostaat is ook niet efficiënt terwijl die volgens instructie is afgesteld. 19 overdag 20 avond en 15 nacht. Eigenlijk vind ik de checker onbetrouwbaar en trek mij er naar niets van aan. Toch jammer
Reputatie 6
Badge +2
Mijn oude wasmachine was goed. Ik heb een nieuwe zeer zuinige miele gekocht en die is nu niet efficiënt . Mijn thermostaat is ook niet efficiënt terwijl die volgens instructie is afgesteld. 19 overdag 20 avond en 15 nacht. Eigenlijk vind ik de checker onbetrouwbaar en trek mij er naar niets van aan. Toch jammer

idd hier ook trek me er geen pepernoot meer van aan
vindt een waardeloos iets die hele VC
Verspillingschecker is zeker niet goed.
Ook bij mij heeft hij een droger als inefficiënt staan terwijl er geen droger is.
Verder blijft hij beweren dat de temperatuur in huis 's nachts te hoog is,nl 19.5 graden, terwijl de thermostaat op 14 graden staat 's nachts.
Doordat de kamerdeur dicht is,koelt het niet hard af 's nachts.
Kortom ...waardeloos en met je sugggesties/opmerkingen wordt niets gedaan.
Van mij mogen ze dit item verwijderen.
Bij mij het zelfde! Droger die ik niet heb! Daarentegen wordt mijn inductieplaat, die ik al bijna 20 jaar gebruik, niet genoemd! Ik heb geen hoge pet op van de VC!

Reageer