Vergelijking met vrienden voor gas werkt niet goed | Eneco Community

Vergelijking met vrienden voor gas werkt niet goed

• 26 september 2014
  • 5 reacties
  • 232 Bekeken

• Doet lekker mee (level 6)
  • 5 reacties
Sinds kort heb ik met een vriend van mij de "vergelijking met vrienden" opgezet. Echter komen we er achter dat de vergelijking niet goed weergegeven in Toon voor gas. Voor stroom lijkt dit wel goed te werken.

Overigens wordt het in "Toon op tablet" hetzelfde weergegeven. De vraag is of dit een "toon"probleem is of of meer een back-end problem.

Ik heb foto's bijgevoegd wat hij en ik zie. Dit zou het spiegelbeeld moeten zijn, maar dit is niet het geval.

Toon software versie 2.8.16

(overigens werkt het toevoegen van foto's in dit bericht ook niet helemaal lekker, maar dat is een heel ander problem)

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

5 Reacties

Je vraagt aan je vriend hoeveel m3 gas hij heeft verbruikt op een bepaalde dag, dat vergelijk jij weer met je eigen verbruik.
Daarna weet je zeker of de vergelijking op je toon wel of niet correct is.
@vincentkok: Ik weet zeker dat het niet correct is. Vergelijk de foto's in de 2 bijlagen maar (van dezelfde dag)
Reputatie 7
Badge +6
Beste cveen17,

Welkom op het forum en bedankt voor je bericht. Ik schiet dit in bij de software beheerders. We stellen het op prijs als je de toegang klantenservice aan wil zetten, zodat we dit goed kunnen onderzoeken. Dit kun je doen via Menu-Meer-Klantenservice.

Groet,

Folkert
'toegang voor klantenservice' aan gezet
Reputatie 7
Badge +6
@cveen17

De softwarebeheerders hebben aangegeven dat het een bug betreft. Deze wordt opgelost in de volgende software release. Bedankt voor het melden!