Vergelijk werkt vaak niet | Eneco Community

Vergelijk werkt vaak niet

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

272 Reacties

Vrijdag had ik nog 1066 vergelijkers in m'n Toon staan, maar gister (zaterdag) was er geen data gegenereerd.
Jammer Eneco!
Hier nu wel een correct en geen problemen met data op toon. Wel data electra dat 1 dag later gecorrigeerd werd
Badge
Afgelopen dinsdag, woensdag, donderdag alleen elektra vergelijk, vrijdag compleet vergelijk en zaterdag weer helemaal geen vergelijk.. Van gisteren (zondag) wel weer een compleet vergelijk..

Ik vind het wel prima zo.. Ik weet niet beter dan dat er 2 a 3 dagen per week geen vergelijk is.. Beter krijgt Eneco het schijnbaar niet..

Jammer dat Eneco niet terug komt op beloftes over vergoeding van de maandelijkse abonnementskosten bijvoorbeeld.. @ Folkert bijvoorbeeld. Zegt dat hij er op terug komt maar daar hoor je vervolgens niets meer van.. Maar goed daar kan hij waarschijnlijk ook niets aan doen. Ook aan de telefoon het zelfde verhaal.. Zeggen dat ze terug bellen maar vervolgens blijft het stil..

Nieuwe functies zijn belangrijk om het product te laten groeien maar zorg eerst eens dat de basis goed en stabiel werkt! Kom met een update die "door en door" getest is en laat op die manier zien dat jullie professioneel bezig zijn..
Klopt de vergelijking werkt weer.
Vandaag staat het aantal vergelijkers op 1085
Reputatie 6
Badge +2
Ik ben het volkomen eens met M Altena
hier ook de ene keer wel vergelijk van stroom en gas dan weer alleen stroom
je wordt er zo langzamerhand een beetje flauw van en idd waar betaal je die €3,50 voor
voor het weer en verkeer hoef ik dat niet te doen die zin op genoeg andere sites gratis te vinden
Ik ben het volkomen eens met M Altena
hier ook de ene keer wel vergelijk van stroom en gas dan weer alleen stroom
je wordt er zo langzamerhand een beetje flauw van en idd waar betaal je die €3,50 voor
voor het weer en verkeer hoef ik dat niet te doen die zin op genoeg andere sites gratis te vinden

Dat abo van € 3,50 is niet verplicht hoor.......
Reputatie 6
Badge +2
op de site van Eneco van Toon spreken ze anders er wel over
en ook niet dat het vrijblijvend is
Reputatie 7
Badge +6
@Allen

Afgelopen zaterdag is er helaas een storing geweest waardoor het Vergelijk niet bij iedereen bijgewerkt is.

Voor de mensen die aangeven dat er geen gas opgehaald wordt kan ik het volgende melden;
Er wordt geen Vergelijk van het gas weergegeven wanneer er op een bepaalde dag geen gas is verbruikt. Bij M. Altena is dat dus een week geweest Ik zie bij RL van der Werf ook dagen dat er geen gas is vebruikt/gemeten, deze dagen wordt er geen Vergelijk voor gas opgehaald. We hebben de productmanagers hier van op de hoogte gesteld, zodra ik hier meer van hoor koppel ik dit terug.
Reputatie 6
Badge +2
Folkert bedankt voor de feedback

dat ik sommige dagen iets heb verbruikt kan kloppen dat is meestal op dinsdag en donderdag die dagen ben ik er meestal niet en ik heb voorverwarming van tapwater uitgeschakeld scheelt weer 0,1m2 per dag
dus vandaar maar zaterdag had ik wel gewoon gas verbruikt en dat zag ik zondag niet terug.
Badge +5
Ook vandaag weer geen gegevens in het Vergelijk van gisteren, zaterdag 21-6.

@Folkert zou je een reactie willen geven wat de status van de aanpak van dit algemeen bekend probleem is.
Er moet toch ergens wel enig houvast zijn zo langzamerhand.
Overigens is het opstellen van een bericht op de iPad nog steeds tergend traag! ;(

@Folkert, nog nieuws aan de horizon over de iPad?
Badge
@ Folkert. Dank je wel voor de uitleg.

Zo komen we iedere keer een stapje verder. Als je dus een dag "geen gas verbruikt" is er de volgende dag dus ook geen gas verbruik vergelijk te zien.. Dat wist ik niet en meerderen met mij zoals te lezen is in de reacties.
Hoi Folkert,

Goed dat je dit topic weer even levendig hebt gemaakt.
Jouw uiteindelijke bericht is mij tijdens de vakantie ontgaan!

Nu ben ik inderdaad nieuwsgierig naar je nadere berichten van de status, zoals je in het ander topic meldde.
Sinds afgelopen donderdag zie ik geen vergelijkingen meer op onze Toon.
Iemand enig idee hoe dit kan?
Sinds afgelopen donderdag zie ik geen vergelijkingen meer op onze Toon.
Iemand enig idee hoe dit kan?

Tot en met zaterdag zijn de vergelijken hier gewoon verwerkt!
Ook vandaag weer niks... ik baal hierwel een beetje van.
Ik heb niks veranderd aan Toon, maar vergelijk doet het nu dus al 5 dagen niet meer.
Badge +5
Hier ook geen probleem met de vergelijking.
Reputatie 7
Badge +6
@elianmars

De software beheerders zijn nu aan het onderzoeken waarom je vergelijk niet opeghaald wordt. Zodra ik iets van hen hoor koppel ik dit aan je terug.
Reputatie 7
Badge +6
@elianmars

Er is iets aangepast achter de schermen waardoor er vannacht weer vergelijk opgehaald moet worden. Ik hoor graag of dat gelukt is morgen.
@elianmars

Er is iets aangepast achter de schermen waardoor er vannacht weer vergelijk opgehaald moet worden. Ik hoor graag of dat gelukt is morgen.

En jawel, het werkt weer :D
Bedankt!!
Mooi zo, dat is weer mooi opgelost!
De vergelijk functie werkt niet meer sinds vorige week woensdag. Een reset heeft niet geholpen.
Is er storing?
Vergelijk op Toon werkt prima.
Misschien Toon een harde reset geven?
Heb je wel verbinding met het service center?
Reputatie 7
Badge +6
@H. Bongers,

Heb je Toon elders vandaan? Hier zie ik op je klantnummer wat gekoppeld is aan je Mijn Eneco account geen aanvraag voor Toon of abonnementskosten. Daar komt het waarschijnlijk door.
Kun je anders via een privébericht de displaycode van Toon doorgeven wat je kunt vinden bij Menu > Systeem > Productversie en het adres waar het om gaat? Dan weet ik zeker wat de situatie is en kan ik er eventueel verder mee.
Alvast bedankt!
Sinds een maand of 3 weer Toon, alleen de Vergelijkfunctie doet het helaas niet.
Resetten heeft niet geholpen, is er nog iets anders wat ik kan proberen?
Reputatie 7
Badge +6
@Bremerdijk

Welke melding krijg je?