Vergelijk inst.lukt niet, hoe krijg ik jaarverbruik erin? | Eneco Community
beantwoord

Vergelijk inst.lukt niet, hoe krijg ik jaarverbruik erin?

• Anonymous
  • 0 reacties
Heb al enkele maanden toon in gebruik, werkt best goed, doch zou met vergelijk meer willen doen.
Krijg alleen niet ingesteld, steeds praat men over Eneco toestemming geven, oke wil ik wel, maar waar en hoe..??
Er zal iemand hulp kunnen bieden hier.!
Bedankt Alvast
icon

Beste antwoord door Danielle 11 juli 2014, 09:05

@fam.Riedijk,

Welkom op het forum!

Het instellen van de vergelijkfunctie lukt niet omdat blijkt dat de normaaltarief meter een tijd heeft stilgestaan. Klopt het dat de tariefstoring toen is opgelost? Lopen beide telwerken weer?
Op de jaarnota stond het normaaltarief op nul en daarmee is er een nieuwe inschatting gemaakt, wat ook naar Toon gestuurd is. Niet alle gegevens zijn dus ontvangen, waardoor je die melding zoals op de foto krijgt.
Kan je mij een privébericht sturen met je huidige meterstanden? Dan zorg ik dat je binnen enkele dagen de vergelijkfunctie kunt gebruiken.

Ik verneem het graag!
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

16 Reacties

Het enig wat je dient te vullen is je profiel.
De wijzigingen gaan dan de volgende dag in.

Zoals het scherm ook meldt dient Eneco de verdere gegevens te verzorgen.
Brandje, bedankt maarrrrrrr waar vul ik dat in.
Met kraspen op display krassen.? Lol
Geen idee, graag meer info?
Ohhhhhhhhhh zit het 'm daar gewoon in.

Menu
Pijltje naar rechts naar volgd menu
Vergelijk
Rechts boven staat profiel; dat dient gevuld te worden.
Heb ik weer.!!! Bij mij staat geen profiel, als ik jou handeling volgt, kom ik weer op item waarvan ik net foto heb meegestuurd.
Vreemd; heb je Toon al eens een reset gegeven?
Geen fabrieks reset dus hè, want dan ben je je gegevens kwijt.
Reputatie 4
Badge
Op de foto staat dat je ingeschate verbruik nog niet ontvangen is door Eneco. Je geeft aan een paar maanden Toon te gebruiken, maar hoelang is een paar maanden bij jou?
Meer dan 2 volle maanden?

ps: je kunt ook als je een tablet heb je profiel daarop invullen met toon op tablet.
6 maanden al,.
Reputatie 7
Badge +6
@fam.Riedijk,

Welkom op het forum!

Het instellen van de vergelijkfunctie lukt niet omdat blijkt dat de normaaltarief meter een tijd heeft stilgestaan. Klopt het dat de tariefstoring toen is opgelost? Lopen beide telwerken weer?
Op de jaarnota stond het normaaltarief op nul en daarmee is er een nieuwe inschatting gemaakt, wat ook naar Toon gestuurd is. Niet alle gegevens zijn dus ontvangen, waardoor je die melding zoals op de foto krijgt.
Kan je mij een privébericht sturen met je huidige meterstanden? Dan zorg ik dat je binnen enkele dagen de vergelijkfunctie kunt gebruiken.

Ik verneem het graag!
Danielle, ben weekend niet thuis, maandag neem ik contact met je op, want defecte metef is nooit vervangen. groet. kees
Beste Danielle, bedankt voor je reactie.
Ik heb zojuist mijn meters bekeken en de normaaltarief staat nog steeds op de stand zoals hele langetijd, !! ( 37330) , Daar ik niet weet hoe ik jou een prive bericht met sturen, dit bericht even hier.
Ik verneem graag welke aktie er ondernomen moet worden.

Mvrg kees
Reputatie 7
Badge +6
@fam.Riedijk

Omdat we je voor het dagtarief op 0 hebben ingeschat, werkt de Vergelijk functie niet. We kunnen de inschatting voor je aanpassen door daar een waarde in te vullen, zodat je de Vergelijk functie kan gaan gebruiken.
Voor het stilstaande telwerk adviseren we je om contact op te nemen met je netbeheerder zodat dit hersteld kan worden.
Hier doet hij het ook nog niet! En toch ben ik al 2 weken ermee bezig. Kan iemand mij helpen ? Resetten gaf geen resultaat.
Reputatie 7
Badge +6
@Ilona en Remco,

N.a.v. je bericht op Twitter hebben we het probleem telefonisch al besproken. Er moeten nog wat gegevens vanuit ons naar Toon gestuurd worden. Dit gaan we regelen. Binnen enkele dagen kan je gebruik maken van de Vergelijk functie.
Hoi Danielle,

Betreft dit nu ook het (opnieuw) pushen van het jaarverbruik.
Vanmorgen wilde ik dit antwoord al geven, maar omdat er al 2 weken op werd gewacht, begon ik te twijfelen.
Reputatie 7
Badge +6
@Brandje,

Het jaarverbruik moest inderdaad gepusht worden.
Hoi Danielle,

Dank voor de terug koppeling/bevestiging.
Ik een vergelijkbare situatie weet ik nu zeker het antwoord!