Vergelijk gas en stroom al dagen niet zichtbaar | Eneco Community

Vergelijk gas en stroom al dagen niet zichtbaar

• 3 juni 2019
  • 27 reacties
  • 918 Bekeken

na een periode dat het wel correct werkte ligt hier het verbruik gas en stroom al dagen (sinds woensdag)plat. Geen updates?. Terwijl status vergelijk het wel doet.

kunnen jullie andermaal even meekijken. Toegang staat open

27 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@Jesper232423

Helaas is dat niet mogelijk en kunnen wij die dagen niet voor je laten vullen.
Badge
Oke bedankt.
Jammer dat het verloren gebruik niet hersteld kan worden. Zouden jullie hier voor mij dan een gemiddelde kunnen invoeren van de paar dagen die eraan vooraf gingen. Dat komt in ieder geval meer in de buurt dan helemaal 0.
Als jullie dat even doen zou toppie zijn! 🙂
Reputatie 7
Badge +2
Hoi @Jesper232423

Dank je voor het laten weten en gelukkig komt de vergelijk-data nu wel gewoon weer binnen 😃. Jammer genoeg kan het vergelijk tussen de periode 29 mei en 2 juni niet hersteld worden. @mpleizr , ik ga ervan uit dat ik hiermee ook jouw vraag heb beantwoord.

Groet. Urgel
Badge
@Jesper232423

Het is even stil geweest, maar wil je aangeven of de vergelijk-functie aan jouw kant over de afgelopen periode weer zichtbaar is? Ik hoor het graag.

Groet, Urgel

Hoi Urgel,

De vergelijkingsfunctie werkt weer naar behoren. Enkel is het vergelijkverbruik van 29 mei t/m 2 juni voor stroom en 30 mei t/m 2 juni voor gas nog steeds niet aanwezig. Dit vind ik wel jammer aangezien ik zo geen inzicht van het vergelijkverbruik voor die week kan zien en ook het maand/jaar overzicht klopt hierdoor niet. Wordt dit nog opgelost?
Reputatie 7
Badge +2
@Jesper232423

Het is even stil geweest, maar wil je aangeven of de vergelijk-functie aan jouw kant over de afgelopen periode weer zichtbaar is? Ik hoor het graag.

Groet, Urgel
Hoi @TinaC het vergelijk van gisteren is goed binnen gekomen. Alleen zoals hierboven is aangegeven missen we de periode van 29 t/m 2 juni nog steeds.
Reputatie 6
Badge +1
@mpleizr @Jesper232423

Afgelopen nacht heeft de vergelijkfunctie weer goed gedraaid. Is deze vandaag wel weer bij jullie doorgekomen?

Ik hoor het graag.

Groeten, Tina
Reputatie 5
Badge
@mpleizr @Jesper232423

Dank jullie wel voor de aanvulling. Ik heb de softwarebeheerders hiervan op de hoogte gesteld. Zodra we reactie hebben laten we het jullie direct weten.

Fijne avond, Emel
Er is enkele data toegevoegd zie ik inmiddels. Nog steeds is er een gat van 29 mei t/m 2 juni voor stroom en voor gas van 30 mei t/m 2 juni.

Hier net zo
Badge
Er is enkele data toegevoegd zie ik inmiddels. Nog steeds is er een gat van 29 mei t/m 2 juni voor stroom en voor gas van 30 mei t/m 2 juni.
Reputatie 7
Badge +6
@mpleizr & @Jesper232423

Thanks voor het doorgeven, ik heb dit toegevoegd aan de melding die voor jullie is gedaan bij de softwarebeheerders.
@Folkert klopt heb net als bij @Jesper232423 op 3/4 juni nu wel het verbruik staan, maar daarvoor en erna nog niet
Reputatie 7
Badge +6
@mpleizr

Welke dagen zie je nu wel verschijnen? Zijn dat dezelfde als die @Jesper232423 aangeeft?
Reputatie 7
Badge +6
@mpleizr

Welke dagen zie je nu wel verschijnen, zijn dat dezelfde als Jesper232423?
Badge
Zie nu dat er van 2 dgn alleen het electraverbruik is bijgewerkt. Overige dagen incl. vandaag nog steeds niets.

Bij mij precies hetzelfde. Van 3 en 4 juni zie ik nu vergelijkverbruik van zowel gas en stroom. Maar daarvoor en daarna t/m de dag van vandaag helemaal niets.
@mpleizr

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb het doorgegeven. We houden je op de hoogte.

Groeten Tina

Zie nu dat er van 2 dgn alleen het electraverbruik is bijgewerkt. Overige dagen incl. vandaag nog steeds niets.
Reputatie 7
Badge +2
@Jesper232423

Hartelijk dank voor de check en het aanzetten van de externe toegang. Ik heb er een melding van gemaakt. Bij reactie hierop komen we bij je terug.

Groet. Urgel
Badge
@Jesper232423

Dank voor het toevoegen. Wil je voor nu een herstart uitvoeren van je Toon en laten weten of er iets veranderd? Zo niet wil je dan de externe toegang tot je Toon aanzetten?

Groet. Urgel

Herstart heb ik al gedaan via het uitzetten van de cv ketel module. Dat leverde niets op. Externe toegang staat al aan.
Reputatie 7
Badge +2
@Jesper232423

Dank voor het toevoegen. Wil je voor nu een herstart uitvoeren van je Toon en laten weten of er iets veranderd? Zo niet wil je dan de externe toegang tot je Toon aanzetten?

Groet. Urgel
Badge
@Jesper232423

Dat is niet prettig 😞. Graag zoek ik het een en ander voor je uit. Wil je hiervoor je klantnummer toevoegen aan je profiel?

Groet. Urgel

Zojuist gedaan.
Reputatie 7
Badge +2
@Jesper232423

Dat is niet prettig 😞. Graag zoek ik het een en ander voor je uit. Wil je hiervoor je klantnummer toevoegen aan je profiel?

Groet. Urgel
Badge
Nou ja, ik heb precies hetzelfde. Als ik hierover contact opneem hoor ik dat het geen bekend probleem is. Sinds de laatste update heb ik dat probleem.
Op 29 mei had ik nog wel vergelijk verbruik van gas en niet meer van stroom. De dag erna van beide niets meer. Nu dus al een week helemaal niets.
Statusverbruik werkt wel.

Reputatie 6
Badge +1
@mpleizr

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb het doorgegeven. We houden je op de hoogte.

Groeten Tina
Hoi @TinaC vrijdag tegen het eind van de middag was het vergelijk van donderdag bijgewerkt. Na een aantal uren was deze weer blanco. Ook vandaag nog niets.
Reputatie 6
Badge +1
@mpleizr

Vanuit de softwarebeheerders krijgen we de vraag of er nog dagen na woensdag waren waarop vergelijk wel gewerkt heeft? Zo ja, welke dagen? We horen het graag.

Groeten Tina

Reageer