Verbruik wordt goed weergegeven alleen € blijft op 0 staan. | Eneco Community
beantwoord

Verbruik wordt goed weergegeven alleen € blijft op 0 staan.

• 12 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 166 Bekeken

Badge
Sinds eind juni 2016 in bezit van Toon. Tot op heden tevreden (op de huidige problemen met de app na). Verbruik van gas en elektra wordt netjes weergegeven alleen blijft de € op 0 staan. Volgens monteur zouden deze gegevens met een paar dagen in het scherm komen.
Tot nu toe dus nog niet. Heeft iemand ervaring hiermee of moeten er instellingen aangepast worden?
icon

Beste antwoord door EvavdZ 13 oktober 2016, 11:06

@T.C. Slinger,

Leuk dat je nu ook een lid van onze Community bent. :)

Het lijkt er inderdaad op dat Toon niet alle benodigde gegevens heeft ontvangen, deze heb ik nu alsnog verzonden. Als het goed is, zie je nu ook snel het verbruik in euro's.
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

5 Reacties

Als er geen prijzen zichtbaar zijn, dan zijn de eerdere verzonden prijzen aan jouw Toon kennelijk niet aangekomen.
Jammer dat je dat niet eerder meldde, want inderdaad wat de monteur vertelde klopt.

Wacht nu even op een reactie van een moderator; het is nu erg druk ivm een storing, hopelijk wordt je topic morgen door 1 van hen bemerkt en zullen de prijzen opnieuw naar je Toon gezonden worden.

Komt goed!
Ook hier geen euro gegevens terwijl ik deze wel altijd gehad heb
Ook hier geen euro gegevens terwijl ik deze wel altijd gehad heb

Goed dat je dat hier meldt!

Kan je morgen meteen door een moderator "meegenomen" worden bij het opnieuw toezenden van de prijzen.
Reputatie 4
Badge +4
@T.C. Slinger,

Leuk dat je nu ook een lid van onze Community bent. :)

Het lijkt er inderdaad op dat Toon niet alle benodigde gegevens heeft ontvangen, deze heb ik nu alsnog verzonden. Als het goed is, zie je nu ook snel het verbruik in euro's.
Reputatie 4
Badge +4
@H.T.M. van Brummelen,

Welkom hier! :)

In jouw geval is het me nog niet duidelijk wat er precies misgaat. Volgend mij beschikt Toon wel over alle benodigde gegevens. Wil je eens proberen om Toon te resetten? Ik ben benieuwd of dit verschil maakt. Laat je het even aan ons weten?