Verbruik warmte is niet zichtbaar op de app | Eneco Community

Verbruik warmte is niet zichtbaar op de app

• 28 september 2019
  • 17 reacties
  • 226 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3
Nou verbinden doet het weer, alleen krijg ik nu weer geen verbruik van mijn stadsverwarming meer te zien op mijn android Samsung s10+ toestel.
Wat is het toch moeilijk he Eneco om gewoon eens alles werkend te krijgen.
EN JA IK HEB DE APP OPNIEUW GEINSTALLEERD EN JA IK HEB HEM AL 3X MEER DAN EEN MINUUT SPANNINGLOOS GEZET.

17 Reacties

Reputatie 5
Badge
@T.H.L. van Dulmen

Ik heb een nieuw topic aangemaakt omdat je wel kan inloggen echter geen warmte verbruik ziet op de app. Ik begrijp je frustratie echter is schuttingtaal hier niet toegestaan. Ook heb ik daarom je post aangepast/verwijderd.
Ik lees dat je zelf het een en ander hebt geprobeerd om het werkend te krijgen. Wil je het klantnummer aanvullen in je profiel en de externe toegang aanzetten op Toon? Dan kijk ik voor je na wat de reden is.

Groet, Emel
Reputatie 2
Badge +3
Ik heb hem open gezet en klantnummer toegevoegd.
En voor de duidelijkheid ik zeg wat andere denken, het word gewoon echt eens tijd dat jullie je zaken op orde brengen.
Word nu al jaren aan het lijntje gehouden met slecht werkende apps en allerlei toezeggingen omtrend stads verwarming.
Reputatie 5
Badge
@T.H.L. van Dulmen

Dank voor het aanzetten van de externe toegang. Komt het warmte verbruik wel door op Toon? Zowel wil je mij een screenshot toesturen van Toon waarop het warmteverbruik zichtbaar is? Ook wil ik graag een screenshot van de Toon app waarop het warmteverbruik niet zichtbaar is. Zodra ik deze binnen heb maak ik een melding bij de softwarebeheerders. Graag de externe toegang aan laten staan zodat het onderzocht kan worden. Ik zie het tegemoet.

Fijn weekend, Emel
Reputatie 2
Badge +3

Reputatie 2
Badge +3
Als aanvulling voor jullie ik krijg ook geen informatie op mijn i-Pad.
Maar op de Toon zelf zie ik alles staan.
Reputatie 5
Badge

@T.H.L. van Dulmen

Dank je wel! Ik heb nog een laatste vraag voordat ik het ga uitzetten bij de softwarebeheerders. Wat is de de softwareversie van je toestel?

Groet, Emel

Reputatie 2
Badge +3
Met toestel bedoel je mobiel? of app?
Toestel laats versie met beveiligings patch 1 september 2019
Ik denk niet dat dit iets uitmaakt want hij doet het ook niet op de ipad met de laatste versie 13.1.1
Reputatie 5
Badge
@T.H.L. van Dulmen

Bedankt voor de informatie. Ik heb het uitgezet. Zodra ik meer weet kom ik bij je terug.

Groet, Emel
Reputatie 2
Badge +3
Is er inmiddels al wat meer bekend we zijn alweer 9 dagen verder zonder enkele respons....
Reputatie 7
Badge +6
@T.H.L. van Duimen

Zou je de nieuwste versie van de app willen downloaden, dat is 3.48. Ik verneem graag van je of je daarna wel warmteverbruik ziet op de app
Reputatie 2
Badge +3
@Folkert, Uiteraard heb ik deze al op mijn telefoon staan en ook al geprobeerd om hem opnieuw te installeren, maar zoals ik al aangaf doet hij het ook niet op mijn ipad daar gebruik ik versie 3.48.0 (63909)
Reputatie 5
Badge

@T.H.L. van Dulmen

Ik zie dat je de nieuwe software versie 5.15.6 hebt geïnstalleerd. Wil je controleren of het warmteverbruik nu wel zichtbaar is op de app en Toon? Als het niet zichtbaar is hoor ik het graag en wil ik je vragen om de externe toegang aan te zetten.

Groet, Emel

Reputatie 2
Badge +3

Beste Emel,

Het is hier nog steeds hetzelfde, wel alles zichtbaar op de Toon zelf maar niets op de App.

Heb hem weer open gezet zodat je kan kijken, zijn inmiddels 20 dagen verder zonder enig resultaat.

Denk toch echt dat er een instelling bij jullie niet goed staat.

Reputatie 5
Badge

@T.H.L. van Dulmen 

Dank voor je reactie. Ik heb het doorgegeven aan de softwarebeheerders. We gaan op onderzoek uit :muscle_tone1: .

Groet, Emel

Reputatie 2
Badge +3

Emel,

Dat had je 19 dagen geleden ook al gedaan? zo komen we niet echt verder he?

Reputatie 5
Badge

@T.H.L. van Dulmen 

Dat kan best kloppen, dat ik het 19 dagen geleden ook heb doorgegeven :thinking:. Dat gebeurd wel vaker bij een lopend onderzoek :hugging: . Voor nu is het weer doorgegeven en zoeken we verder naar de oplossing. We laten een reactie in dit topic achter zodra we meer weten of nog een vraag voor je hebben. 

Groet. Emel

Reputatie 2
Badge +3

Nogmaals, op de iphone en ipad zie ik ook geen waardes.

Ik zie wel waardes op de eneco app zelf, dus ik ga ervan uit dat het in de link van Toon naar de toon server zit.

Nou ik wacht wel weer af.

Reageer