Verbruik op Toon niet zichtbaar | Eneco Community

Verbruik op Toon niet zichtbaar

Ik vind het ook interessant om te komen, ben echter geen actieve forum gebruiker en de Toon meet na 4 weken nog steeds geen electriciteit en gas verbruik.
Weet dus niet of het zin heeft om aanwezig te zijn. Jeroen 

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

11 Reacties

Reputatie 3
Badge
Heb je al gekeken voor de oplossingen in andere topics? Kan je wat specifieke zijn?
He Jeroen,

Het probleem hier is: VHKNDM*

Volgens Eneco ligt het aan de P1 poort van Stedin en volgens Stedin ligt het aan de instellingen van de TOON.
Laatste nieuws is dat er een verzoek ligt bij Stedin voor een monteursbezoek wat eerst goedgekeurd moet worden omdat ze dit in principe niet doen voor dergelijke meldingen.

Jeroen

* Van Het Kastje Naar De Muur
Reputatie 3
Badge
Kan Eneco net even met Stedin bellen en hierover contact zoeken? In het kader van klantvriendelijkheid?

Is er al een ander kabeltje geprobeerd? Is de kabel niet defect
He Jeroen

Eneco monteur is al 2 keer langs geweest en alles vervangen op de TOON na. Eneco geeft aan in gesprek te zijn met Stedin maar kan op dit moment nog niets regelen voor mij. Ik wacht de reactie van Stedin af.

Jeroen

He Jeroen

Eneco monteur is al 2 keer langs geweest en alles vervangen op de TOON na. Eneco geeft aan in gesprek te zijn met Stedin maar kan op dit moment nog niets regelen voor mij. Ik wacht de reactie van Stedin af.

Jeroen

Jeroen, bij mij was Stedin bij het plaatsen van de slimme meter, in de slimme meter 'vergeten' de P1-poort met een draadje aan te sluiten. En ja, dan gaat de communicatie met de Toon ook nooit werken. Hoe vaak je die ook vervangt. nb. Met dank aan Eneco voor een goeie bemiddeling en relatief snelle afhandeling, in deze. succes

He Jeroen

Jeroen

Jeroen, bij mij was Stedin bij het plaatsen van de slimme meter, in de slimme meter 'vergeten' de P1-poort met een draadje aan te sluiten. En ja, dan gaat de communicatie met de Toon ook nooit werken. Hoe vaak je die ook vervangt. nb. Met dank aan Eneco voor een goeie bemiddeling en relatief snelle afhandeling, in deze. succes

Merci voor de tip! Dat zou goed kunnen dat dit bij mij ook het geval is. Ik wacht het af of er een monteur van Stedin langs kan komen. 
Reputatie 2
Badge +1
@Jeroen van der Burg
Leuk dat je de weg naar het forum hebt gevonden.
Uiteraard ben je van harte welkom op de Toon Klantenavond. Ik hoor graag van je in dit topic of je aanwezig bent.

Om het topic over de klantenavond overzichtelijk te houden heb ik jullie reacties verplaatst naar een nieuw topic. Ik vertrouw erop dat Stedin snel langs komt.
Beste Joep,

Bedankt voor je bericht en je ziet ik ben nog 'nieuw' op het forum. 
Ik heb een reactie geplaats op de klantenavond!

Jeroen
Reputatie 3
Badge
Nu even hopen op een fijne medewerking van Stedin. Hou je ons op de hoogte?
Beste Jeroen,

Leuk om je te ontmoeten vanavond bij de Toon meeting.

Hierbij nog de update van mijn kant zodat mogelijk ook anderen klanten hun voordeel hiermee kunnen doen. Ook bij mij was Stedin vergeten om de P1 poort aan te sluiten in de electriciteitsmeter zelf bij het plaatsen van de nieuwe 'slimme' meters. Ben er wel 2 maanden zoet mee geweest om een monteur te krijgen van Stedin want volgens hun waren de meters van te voren goed getest. Vorige week is er een 'speciale' monteur langs gekomen die het in 2 minuten opgelost had. Ja meneer, het stekkertje zit er niet in. Lekker dan......

Kortom, hoop gedoe om niets. Van Stedin krijg ik een bloemetje voor de moeite en van Eneco een stuk chocolade. Het is nu opgelost maar wel met een lange adem.

Wat mij betreft kan hier een slotje op ;-)

Jeroen
Reputatie 3
Badge
Eensgelijk. Toch fijn dat alles nu opgelost is na lang wachten. Nu optimaal van Toon gebruik gaan maken. 🙂

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen