Verbruik niet zichtbaar nadat slimme meter is geplaatst | Eneco Community
beantwoord

Verbruik niet zichtbaar nadat slimme meter is geplaatst

Toon eerste bericht

57 Reacties

Reputatie 5
Badge +1
@sasmir

Ik heb zelf persoonlijk contact opgenomen met Stedin. Je gasmeter geeft een storingscode aan en er is eergisteren een werkorder aangemaakt voor een storingsbezoek. Er is echter nog geen afspraak gemaakt.

Als je contact opneemt met de klantenservice van Stedin dan kunnen zij direct een afspraak met je maken.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Groet,
Mitchel
Nou dan ben ik toch razend nieuwsgierig of zijn GPRS issue nu wel wordt opgelost.
Ik denk het namelijk niet.
Dan zal Netbeheerder eerst een andere GSM Provider moeten nemen.😳😳
Badge
@sasmir

Ik heb zelf persoonlijk contact opgenomen met Stedin. Je gasmeter geeft een storingscode aan en er is eergisteren een werkorder aangemaakt voor een storingsbezoek. Er is echter nog geen afspraak gemaakt.

Als je contact opneemt met de klantenservice van Stedin dan kunnen zij direct een afspraak met je maken.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Groet,
Mitchel

Ik ben benieuwd, ik zal bellen.
Fijn dat jij dit gedaan hebt ik houd jullie op de hoogte!. Tot nu toe ben ik alleen in de maling genomen door de klantenservice van Stedin.
Ik zal jouw naam als referentie gebruiken.

Thanks!

Groeten Sacha
Badge
Ik heb inmiddels vandaag een nieuwe slimme meter gekregen (alleen electra). Nog geen gas verbruik zichtbaar momenteel....electra wel (zo was het ook, het probleem).... Kennelijk was volgens de man het verbruik niet zichtbaar / uit leesbaar omdat er een met een eigen mast die te ver staat contact werd gelegd (hadden geen verbinding). Nu heb ik een gprs meter die wel signaal afgeeft via vodafone, zo werd gezegd...
Dus toch een andere provider, zoals ik eerder hoopte👍👍
Gas zal ongetwijfeld na enige dagen volgen omdat je Netbeheerder eerst de administratieve zaken rondom de koppeling rond moet maken.
Badge
Het was kennelijk eerst CDMA...nu staat er inderdaad gprs op de meter...

Reageer