Verbinding met servicenter Toon onstabiel. | Eneco Community
vraag

Verbinding met servicenter Toon onstabiel.

Het gebeurd erg vaak dat er geen verbinding is
Ook krijg ik regelmatig,melden geen verbinding service. Ik wordt dit spuugzat.ik heb div malen contact gehad.word er wel naar de klant geluisterd? Ik ben benaderd door andere lerancier.ik ben wel in overweging.omdat jullie product tegenvalt tevens jullie handels wijzen

8 Reacties

M je kan ook niet makkelijk met ze mailen
Mailen hoeft toch niet voor dit issue?

Nu dat je hier een topic hebt gestart, kan een moderator proberen morgen of er wel op afstand in je Toon®️ gekeken kan worden.
Wellicht dat dat duidelijk maakt wat er aan de hand is.
Zorg dat je klantnummer in je profiel staat en zet via menu/support de externe klant toegang even op Aan.
M dit is al een antwoord ,dat al regelamtig is gedaan. KOM EENS MET een juiste oplossing en als ik mail reageer dan ook .en niet met we hebben contact gezocht enzo Los het op! Anders is de kans groot dat ik wegga
Reputatie 6
Badge +1
Hoi @R. van den Bogerd

Begrijpelijk dat het frustrerend is dat de verbinding met het serviceventer blijft wegvallen. In de aantekeningen zie ik dat het gaat om het gebruik van de app. Vanuit de softwarebeheerders is de vraagt gesteld om een screenshot aan te leveren van de foutmelding die verschijnt. Graag ontvangen we dit screenshot en wil ik je vragen om de externe toegang aan te zetten via Menu - Toon support - Externe toegang AAN. Dan kunnen we het issue verder oppakken.

Groeten Chantal
M Ok ik voel mij dus nog steeds niet geloofwaardig,ondanks de div meldingen naar jullie.ik moet bewijs leveren mm slechte zaak als ik een goed bod krijg ,dan ga ik denk ik weg bij jullie
Ik lees ieder keer maar dat je overweegt om over te stappen. Het lijkt er meer op dat dat belangrijker voor je is dan constructief mee te werken aan een oplossing voor een soms uitvallende App op Toon®️

Er kan mi pas een oplossing komen als Eneco weet wat er aan scheelt......
Heeft niets te maken met bewijs leveren, maar meer met nader laten zien waar het aan schort......

Simpel weg de externe klantentoegang op Toon®️ als eerste open zetten is, zoals ik ook al meteen aan je voorstelde, een stap in de goede richting.
Reputatie 6
Badge +1
@R. van den Bogerd

We vragen om een screenshot om meer inzicht te krijgen in het issue. Alleen dan kunnen we werken aan een oplossing. Het is niet zo dat wij niet geloven dat er een storing is.

Groeten Chantal
Reputatie 7
Badge +8
R. van den Bogerd wrote:

M Ok ik voel mij dus nog steeds niet geloofwaardig,ondanks de div meldingen naar jullie.ik moet bewijs leveren mm slechte zaak als ik een goed bod krijg ,dan ga ik denk ik weg bij jullie

Je kom zelf niet geloofwaardig over dat je zal gaan overstappen, je praat steeds in "ik denk weg bij jullie". Neem dan ook de beslissing en stap over naar een andere leverancier, als je denk daar beter af te zijn.
Je bent niet de enige die support verlang van de Eneco Medewerkers, wees blij dat @ChantalS vrij snel reageerde, sommige zitten al een x aantal dagen te wachten op respons van een moderator, maar aangezien het de laatste tijd erg druk is bij Eneco, is de wachttijd langer dan normaal, hier dien je gewoon begrip voor te hebben.

Chantal heeft je duidelijk gevraagd om een screenshot, zonder screenshot kan er geen juiste diagnose gesteld worden, wat er aan hand kan zijn met jou Toon en de verbinding naar de Service Center.
Het zou ook nog aan je eigen netwerkconfiguratie kunnen liggen, dit behoort zeker tot de mogelijkheden. Volgende dingen kan je zelf ook nog kunnen controleren, als je de zoekfunctie van het forum had gebruikt.

• Controleer je 2,4GHz WiFi Kanaal (Zet deze desnoods op kanaal 1)
  • Start je modem/router en Toon en keer opnieuw op, hierdoor word de VPN verbinding met Service Center opnieuw opgebouwd.
  • 2,4Ghz en 5Ghz dienen scheiden te zijn, ondanks dat Toon de 5Ghz niet ziet, heeft hij hier wel degelijk last van.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen