Verbinding met energiemodule regelmatig kwijt | Eneco Community
beantwoord

Verbinding met energiemodule regelmatig kwijt

• 18 september 2019
  • 4 reacties
  • 147 Bekeken

Al langere tijd is de verbinding tussen mijn Toon en de energiemodule niet stabiel en valt daardoor weg. Op de Toon wordt, als er wel even verbinding is, de signaal kwaliteit met één ster aangegeven.
De Toon bevindt zich ongeveer 7 meter van de energiemodule, waarbij het signaal door twee muren moet. Een repeater is, denk ik, een oplossing die zou helpen in het verbeteren van de signaal kwaliteit.

Kan iemand (een moderator) hier iets in betekenen?
icon

Beste antwoord door Folkert 18 september 2019, 19:55

@SachaH

Welkom op de community en bedankt voor je bericht. Kun je de externe toegang klantenservice aanzetten op je Toon? Hoe dat gaat kun je hier zien. Dan kijk ik even mee in je Toon en stuur ik een repeater, mochten we het niet op een andere manier op kunnen lossen.

Groet,

Folkert
Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@SachaH

Welkom op de community en bedankt voor je bericht. Kun je de externe toegang klantenservice aanzetten op je Toon? Hoe dat gaat kun je hier zien. Dan kijk ik even mee in je Toon en stuur ik een repeater, mochten we het niet op een andere manier op kunnen lossen.

Groet,

Folkert
Bedankt voor de snelle reactie. De externe toegang staat aan.
Reputatie 7
Badge +6
@SachaH

Dank voor het aanzetten. Ik heb er even naar gekeken en ik zorg dat je een repeater opgestuurd krijgt. Dit duurt maximaal twee weken, maar doorgaans heb je deze in een paar dagen in huis. Je ontvangt een e-mail zodra deze onderweg is.

Groet,

Folkert
Bedankt voor het kijken 🙂

Reageer