Ventilatiestand warmtewinner | Eneco Community
vraag

Ventilatiestand warmtewinner

• 29 maart 2019
  • 11 reacties
  • 380 Bekeken

Reputatie 5
Badge
  • In een stroomversnelling (level 14)
  • 426 reacties
De ventilatie gaat als de warmtewinner uit gaat automatisch naar stand 1. Ook reageert de stand niet als ik het wijzig op Toon, wel via de rf afstandbediening. Kan hier naar gekeken worden?

11 Reacties

Reputatie 5
Badge
@RalfR

Ik ga mijn collega's van Duurzaam Advies vragen om ernaar te kijken en kom er maandag op terug.

Fijn weekend.

Groet, Emel
Reputatie 5
Badge
Okéik hoor het wel. Ik heb in ieder geval de externe toegang aangezet.
Reputatie 1
Badge +1
Ik heb daar geen last van blijft hier netjes op 2 staan
Reputatie 6
Badge +2
@RalfR

Klopt het dat het bedieningspaneel wel zichtbaar is op Toon maar niet reageert bij het wijzigen van de stand? Het verzoek is om een harde reset uit te voeren door Toon ongeveer 2 minuten van de muur af te halen. Kan je ons op de hoogte houden?

Groeten,
Tina
Reputatie 5
Badge
@TinaC wat je zegt klopt. Daarnaast springt hij dus vanzelf op een andere stand. Ik heb het idee dat dat gebeurt als de warmtewinner uit gaat (hij gaat dan naar stand 1). En als hij aan gaat, slaat hij soms vanzelf op de hoogste stand.

Ik heb de stekker uit het stopcontact gehad voor 2 minuten (ik neem aan dat dat hetzelfde effect heeft als het display van de muur, ik ben daar een beetje huiverig voor). Ik houd het weer even in de gaten en koppel morgen terug.
Reputatie 7
Badge +2
Hoi @RalfR

Dat is inderdaad hetzelfde principe. We horen morgen graag van je wat het resultaat is van de harde reset.

Groet. Urgel
Reputatie 5
Badge
Hij inmiddels weer op stand 1 @Urgel terwijl wij er niet aan geweest zijn. Heeft dus niet geholpen. Externe toegang staat nog aan
Reputatie 6
Badge +2
@RalfR

Bedankt voor de terugkoppeling en de genomen moeite. Jammer dat het niet het gewenste resultaat gegeven heeft. Ik denk dat het het beste is dat één van mijn collega's van Duurzaam telefonisch contact met je opneemt hierover. Is er een bepaald moment op de dag dat je niet bereikbaar bent?

Groet,
Tina
Reputatie 1
Badge +1

Reputatie 1
Badge +1
Hier als warmtewinner eigenaar ook voor zekerheid naar gekeken hier verspringt hij niet en blijft netjes 2 staan en warmtewinner is uit nu
Reputatie 5
Badge
@TinaC ik durf niet te zeggen wanneer het niet uitkomt. Laat ze het maar proberen.

@H. van der Kellen dank voor je inzicht en het meedenken. Gelukkig heb jij het niet en hopelijk vinden ze snel een oplossing.

Reageer