Vastgelopen meteradapter | Eneco Community

Vastgelopen meteradapter

• 3 september 2012
  • 79 reacties
  • 6101 Bekeken

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

79 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
Wel een beetje vreemd dat de repeater nog steeds door Toon gezien word en signaalkwaliteit beoordeeld met 5 sterren.
Maar inderdaad, zolang het goed gaat blijf ik eraf...

Zit je repeater nog in het stopcontact?. Mooi laten zitten, maar dan denk ik dat Toon steeds inter n 2 repeaters heeft gezien, en daardoor je storing veroorzaakte.

Nee, juist niet. Geen repeater in het stopkontakt! Dat vindt ik juist zo vreemd....

Dan moet er aan andere Z-Wave repeater / netwerk bij je in de buurt zitten. bv bij buren of zo. en dan zit je bij toeval op hun z-wave te repeaten.
Reputatie 4
Badge

Dan moet er aan andere Z-Wave repeater / netwerk bij je in de buurt zitten. bv bij buren of zo. en dan zit je bij toeval op hun z-wave te repeaten.
Kan zijn dat het in het geheugen blijft hangen. Bij een reset zou het weg moeten zijn.
Badge
Ik ga de repeater zometeen verwijderen uit Toon. En nee, ik geloof nooit dat ik met de repeater van de buren meelift. Die zijn zo slim niet dat ze Toon in huis halen! Bedankt voor het meedenken allemaal...
Reputatie 6
Badge +1
Ik ga de repeater zometeen verwijderen uit Toon. En nee, ik geloof nooit dat ik met de repeater van de buren meelift. Die zijn zo slim niet dat ze Toon in huis halen! Bedankt voor het meedenken allemaal...

Waarom ga je dat doen?. Als het werkt en de verbinding is stabiel. Dan afblijven en genieten van Toon. Zou ik zeggen 

Hoi Attie,

Dat je repeater nog zichtbaar is, komt omdat hij 'm softwarematig "vast" houdt.
Al een tijdje werkt het zonder de repeater perfect, dus zou je Toon even een soft reset kunnen geven.
Blijft ie dan nog zichtbaar, tja dan zal je 'm even handmatig moeten verwijderen.

Laat je het nog even weten, of Toon 'm dan niet meer ziet.
Kunnen we op het forum weer wat van leren.