Nog even terugkomend op het originele onderwerp in deze thread: mijn Toon raakt sinds een paar dagen zijn sensoren kwijt, d.w.z. streepjes in plaats van getallen maar met de status van de sensoren lijkt niets aan de hand te zijn. Sinds de update naar v2.24 is het 'doorstookprobleem' opgelost maar nu dit weer. Ik word er een beetje moedeloos van...
@Curl
Het kraantje verschijnt alleen bij OpenTherm ketels zolang de cv-ketel bezig is het tapwater op te warmen. Als het water al is voorverwarmd verschijnt het kraantje niet.
Hij is zeker 3x opnieuw aangemeld.
Hij is zeker 3x opnieuw aangemeld. Het genoemde topic is wel bekend. Heb daar een reactie geplaatst over de lengte van de kabel. brandje heeft hier op gereageerd. De T1 Kabel zat met een kabelbindertje in een lus. Deze lus (spoel) ertussenuit gehaald en voilà: de volle 5 sterren zonder repeater. Na een twee dagen weer 1* en miswijzingen. Toen eneco gebeld die een repeater hebben geadviseerd en geplaatst. Het heeft dus wel gewerkt, maar het blijft niet stabiel...
Na de reset van gisteravond zie ik de adapter op 3* en de repeater op 5*. Nu zelfs beiden op 5*. Kijken hoe lang dit goed gaat.....
Wel een beetje vreemd dat de repeater nog steeds door Toon gezien word en signaalkwaliteit beoordeeld met 5 sterren.
Maar inderdaad, zolang het goed gaat blijf ik eraf...
Wel een beetje vreemd dat de repeater nog steeds door Toon gezien word en signaalkwaliteit beoordeeld met 5 sterren.
Maar inderdaad, zolang het goed gaat blijf ik eraf...
Zit je repeater nog in het stopcontact?. Mooi laten zitten, maar dan denk ik dat Toon steeds inter n 2 repeaters heeft gezien, en daardoor je storing veroorzaakte.
Nog geen account? Maak een account aan
Vul je e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.