Vaak "geen internetverbinding" op Android | Eneco Community
beantwoord

Vaak "geen internetverbinding" op Android

  • 10 april 2013
  • 1 reactie
  • 390 Bekeken

  • Doet lekker mee (level 6)
  • 3 reacties
Hi,

Ik heb altijd de Toon app op iOS gedraaid, maar nu ik weer een Android telefoon hebt staat het daar op 9/10 keer zegt de app dat hij geen internetverbinding kan vinden. Als ik dan een paar keer op refreshen klik werkt het opeens wel. Waar baseert die app op dat hij geen internet heeft??

Groet,
Dennis
icon

Beste antwoord door jvp 11 april 2013, 10:05

Hallo,

kijk even op https://forum.eneco.nl/storingen-problemen-112/inloggen-op-de-toon-app-foutmelding-4865/
Ik denk dat daar jou antwoord en mogelijke oplossing is te vinden.

De app baseerd zijn internetverbinding op het feit, dat jou telefoon goed internet heeft en hij contact kan maken met de service centrale van Eneco, en ofdat die via internet verbinding kan maken met je toon. Als het ergens in deze schakeling fout gaat, krijg jij standaard die melding. 
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

1 Reactie

Reputatie 6
Badge +1
Hallo,

kijk even op https://forum.eneco.nl/storingen-problemen-112/inloggen-op-de-toon-app-foutmelding-4865/
Ik denk dat daar jou antwoord en mogelijke oplossing is te vinden.

De app baseerd zijn internetverbinding op het feit, dat jou telefoon goed internet heeft en hij contact kan maken met de service centrale van Eneco, en ofdat die via internet verbinding kan maken met je toon. Als het ergens in deze schakeling fout gaat, krijg jij standaard die melding.