Uitval stroom gegevens | Eneco Community
vraag

Uitval stroom gegevens

• 24 mei 2016
  • 5 reacties
  • 184 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Afgelopen avond zat ik in Toon te kijken en ontdekte dat iedere 2/3 nachten tussen 4 en 5 uur geen stroomgegevens worden opgebouwd. Het betreft geen reset want de tijdspan is ongeveer 3 kwartier. Wellicht dat een moderator eens en kijkje wil nemen want over een jaar gerekend krijg je anders en onduidelijk beeld.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@marcel1970

We kijken graag even met je mee maar op dit moment krijg ik de melding dat de externe toegang klantenservice uit staat. Kun je deze voor ons aanzetten via Menu-Toon Support?
Reputatie 1
Badge +1
Staat aan Folkert 🙂
Reputatie 4
Badge +4
@marcel1970,

Fijn dat de toegang nu aan staat. Ik heb het verbruik op afstand bekeken, maar ontdek geen onderbrekingen in de registratie van het elektraverbruik. Kan je aangeven op welke dagen je dit constateerde?
Reputatie 1
Badge +1
@marcel1970,

Fijn dat de toegang nu aan staat. Ik heb het verbruik op afstand bekeken, maar ontdek geen onderbrekingen in de registratie van het elektraverbruik. Kan je aangeven op welke dagen je dit constateerde?

Dat is iedere 2/3 dagen, vreemde is, dit is alleen te zien op de toon-app, maar NIET in de toon zelf. Niks ernstig dus 😉 ik zal de toon app eens verwijderen en opnieuw downloaden kijken of dat het oplost.
Reputatie 4
Badge +1
Oke, heel graag! Dan vernemen we het resultaat nog wel van je :)

Groet,
Mike