Uitrol 4.9.23 | Eneco Community
vraag

Uitrol 4.9.23

Reputatie 4
Badge +1
Zojuist heb ik vanwege een defecte meteradapter ook te horen gekregen dat vanwege een aantal bugs de uitrol van firmware 4.9.23 is stopgezet. Volgens de medewerker volgt binnen 2 weken een nieuwe versie waar de kinderziekte's zijn uitgehaald.

18 Reacties

Reputatie 6
Badge +4
Bedankt voor de informatie
Reputatie 7
Badge +3
Goede beslissing. Ik hoop alleen dat twee weken genoeg zijn inclusief een fatsoenlijke test periode.
Reputatie 7
Badge +3
Ook wel een briljante manier van communiceren door Eneco. Dat post je toch als eerste hier op het forum. Nu komt het van een klant, bizar.... 😂
Reputatie 6
Badge +2
Versie 4.9.23, kinderziektes?

Als 't nou versie 0.1.4 was ...
Badge
Hopelijk kunnen we in de toekomst ook downgraden.
Reputatie 1
Badge +1
Goed plan, maar wat doe ik nu met die irritante witte balk die zegt dat ik moet updaten ?
Die blijft immers gewoon in beeld staan (wegklikken kan, maar dan is-ie binnen 2 minuten terug).

Peter
Reputatie 7
Badge +3
Goed plan, maar wat doe ik nu met die irritante witte balk die zegt dat ik moet updaten ?
Die blijft immers gewoon in beeld staan (wegklikken kan, maar dan is-ie binnen 2 minuten terug).

Peter

Ik mag hopen dat dit een van de 'bugs' is die ze gaan oplossen 🙂.
Maar dat zal wel niet omdat ze het niet zien als een bug maar als een feature. Dit in tegenstelling tot de klanten....🤔
Reputatie 7
Badge +4
Dag @marcel234,

Ik vermoed dat er een misverstand is ontstaan of verkeerde informatie is verstrekt, want de update wordt op het moment nog steeds uitgerold. Daarnaast is er (gelukkig) ook geen sprake van kinderziektes in de update. Heb je dit telefonisch te horen gekregen of op een andere manier vernomen?

Groet, Denise
Reputatie 1
Ik heb de nieuwe update nog niet binnen, wel gek dat er zulke wisselende antwoorden worden gegeven.
Geen kinderziektes.?????
Sinds deze update maakt Toon geen automatisch verbinding meer met de wifi wanneer de wifi thuis uitgezet word.
Normaal wanneer ik thuis de wifi aanzet zoekt Toon zelf weer verbinding.
Met deze update moet ik telkens Toon een reset geven zodat Toon opnieuw opstart en dan weer verb maakt met de wifi.
Dit is een vervelende bug.
Hier staat de wifi in de nachtelijke uren uit en ook wanneer ik aan het werk ben staat de wifi uit. Dit staat uit omdat ik het zonde vind van het onnodig stroom verbruiken.
Badge +2
Hier draaien we op firmware 4.9.23.
Tegen géén enkel probleem aangelopen, alles werkt hier naar behoren.
Ik heb net de Toon nogmaals een harde reset geven door hem een dik halfuur van het stroom te halen.
Hopelijk was dit de oplossing van het probleem... We zullen het snel weten.
Badge +2
Zojuist heb ik vanwege een defecte meteradapter ook te horen gekregen dat vanwege een aantal bugs de uitrol van firmware 4.9.23 is stopgezet. Volgens de medewerker volgt binnen 2 weken een nieuwe versie waar de kinderziekte's zijn uitgehaald.

Kinderziektes? komen hier niet voor!

Kinderziektes? komen hier niet voor!
dat had je al gemeld in een berichtje eerder.
Ff gestest en na de zoveelste harde reset werkt het automatisch zoeken en verbinden met de wifi weer zoals het hoort.
Hopelijk morgenvroeg ook nog. 😕
Reputatie 1
Badge +1
Mijn interpretatie van kinderziektes is toch iets anders als dan Eneco hier tegen aan kijkt.
Ik hou mijn Toon nog even op 4.8; met de storende witte notificatie balk, maar met werkende app op mijn smartphone (dat lijkt één van de kinderziektes in combi met 4.9)

Peter
Reputatie 4
Badge +1
Dag @marcel234,

Ik vermoed dat er een misverstand is ontstaan of verkeerde informatie is verstrekt, want de update wordt op het moment nog steeds uitgerold. Daarnaast is er (gelukkig) ook geen sprake van kinderziektes in de update. Heb je dit telefonisch te horen gekregen of op een andere manier vernomen?

Groet, Denise

Ik heb eergisteren tel contact gehad vanwege een defecte meter adapter. Toen we het hadden over deze nieuwe firmware 4.9.23 zij hij dat de uitrol was gestopt. Ik stuur je even een pb met mijn klantnummer dan kan je zien met wie ik gesproken hebt. De meter adapter word vandaag door dhl al afgeleverd hiervoor hulde.
Reputatie 7
Badge +4
@marcel234

Bedankt!

Groet, Denise

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen