Traag | Eneco Community

Traag

• 21 november 2013
  • 5 reacties
  • 436 Bekeken

• Komt hier vaker (level 8)
  • 17 reacties
Vandaag viel volgens Toon de verbinding weg met internet (rood antenne icoon). Toon was vanaf een pc gewoon te pingen dus geen netwerk probleem. Toon was ook bij elke handeling op het scherm erg traag. Na een reset is alles weer normaal.

Hebben meer mensen dit gehad? Toon is voorzien van de laatste update.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

5 Reacties

Het z.g. wegvallen van van de WiFi met een rood kruis is iets wat af en toe bij een ieder zich voor doet.
Niet opletten en resetten mag, maar heeft eigenlijk geen zin; in de meeste gevallen is na 30 seconden de zaak hersteld.
Er komt een fix voor!
Reputatie 7
Badge +7
bij mij dus ook een zgn wifi uitval afgelopen avond 
geen rood kruis.
weer app werkte gewoon goed 
alleen bovenaan het scherm rechts bij het antennetje een X

Voor de rest werkte alles oke :rolleyes:

na soft reset van Toon alles weer oke 

bzzzzzz bug 
Het wireless icoon blijft rood en gaat niet na 30 seconden weer terug naar normaal. Zoals ik al melde Toon wordt traag. Bijvoorbeeld als ik tabwater heb gepakt blijft ook dat icoon gewoon meer dan 10 minuten staan. Terwijl dat ook netjes uitgaat vlak na het stoppen van het gebruik van warm water.

Dus na een uur maar gekozen om Toon en reset te geven. 

Zie melding van Joep in het andere topic; de fix is aangekondigd!
Reputatie 2
Badge +1
Momenteel is er een bug met de wifi indicator. In sommige gevallen geeft deze weer dat er geen verbinding is terwijl de verbinding er wel is. Dat is te controleren doordat bijvoorbeeld de weer app en Toon op afstand het wel gewoon doen.
De bug is bekend en wordt in een volgende software update meegenomen.

@Brandje

Bedankt!