beantwoord

Touchscreen van de Toon

Sinds afgelopen zaterdag reageert mijn Toon touchscreen niet meer. Het werkprogramma loopt door maar ik kan niets meer handmatig wijzigen. Ok, we zijn onlangs wel van energieleverancier gewisseld maar Toon staat toch los van Eneco? Wat kan ik doen? Is een harde reset een optie?
icon

Beste antwoord door picardo 17 april 2018, 04:45

Een harde reset is een optie ... Ketelmodule 1 min stroomloos maken ...
Touchscreen staat natuurlijk los van de wisseling van leverancier ...

Als je alle functies van Toon wil blijven gebruiken met een andere energie leverancier heb je wel een abbo op Toon nodig .. Anders is het gewoon een thermostaat .

Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 6
Badge +3
Een harde reset is een optie ... Ketelmodule 1 min stroomloos maken ...
Touchscreen staat natuurlijk los van de wisseling van leverancier ...

Als je alle functies van Toon wil blijven gebruiken met een andere energie leverancier heb je wel een abbo op Toon nodig .. Anders is het gewoon een thermostaat .
Reputatie 5
@OrnSchuurmans

Welkom op 't forum! Goed dat je hier je vraag stelt.
Je begon zelf over een harde reset, dat is goede stap om te maken! En zoals @picardo aangaf staat het touchscreen idd los van de wisseling van de leverancier.

Ervaar je op dit moment nog problemen met het touchscreen?

Groet,
Dionne
Het geeft even geduurd, ik durfde niet zo goed. Maar net een harde reset gedaan. Het Touchscreen regeert weer.
Hoe zit het met zo’n abonnement? Ik dacht dat dat gewoon doorliep.
Reputatie 5
Badge
@Ornschuurmans

Fijn dat je touchscreen weer reageert! Als je overstapt naar een andere leverancier dan blijft het abonnement actief en kun je gebruik maken van de functies op Toon

Wil je je klantnummer aanvullen in je profiel, dan kijk ik met je mee?

Groet,
Mitchel

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen