Toonopafstand.nl werkt niet meer | Eneco Community
vraag

Toonopafstand.nl werkt niet meer

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

211 Reacties

Ongelofelijk dat men nog denk dat Win Mobile iets in de melk te brokkelen heeft.
Terecht dat Eneco en vele andere grote bedrijven geen enkele moeite doen om dit platform te ondersteunen.
Ongelofelijk dat men nog denk dat Win Mobile iets in de melk te brokkelen heeft.
Terecht dat Eneco en vele andere grote bedrijven geen enkele moeite doen om dit platform te ondersteunen.

Ongelofelijk dat je niet leest. Microsoft is meer dan alleen Windows Phone...
Reputatie 7
Badge +8
@mAiden

Nogmaals, ik heb het niet over de App maar over de website (toonopafstand.nl) die voor ALLE MICROSOFT apparaten niet meer toegankelijk is.
Dat Windows Phone (op dit moment) een dood paard is, zijn we met z'n allen over eens.

Daar kan ik je ook wel wat feiten voor geven..

1: toonopafstand was al maanden (gok een maand op 12/13) niet geupdate, deze wat sterk en erg uit de tijd..

2: toonopafstand was een dusdanige belasting dat hiermee ook andere toon gebruikers via de app mee werden geraakt, het draaide immers op de Service Center.

3: Service Center is een groot goed (niet alleen voor Toon, maar ook Nefit werkt hiermee! 😉 ).. Sinds deze Service Center in de cloud is gegaan, werkt het perfect.. Helaas niet voor de Windows gebruikers, maar voor mij als Android gebruiker werkt het perfect! 🙂
Dat is uiteraard ook bekend.
De reden is ook op het forum terug te vinden.
De website genereerde op het Service Center te veel fouten en is daarom off line gehaald.
Eneco wil dit soort zaken alleen via Api toestaan.

Dus ben je developer meldt je aan bij Quby.
Reputatie 7
Badge +8

Inderdaad Ton....
Word tijd dat Eneco met een officiele statement gaat komen op de website, dat Windows niet ondersteunt gaat worden door Toon.

Dus ben je developer meldt je san bij Quby.

Hehehe, ik sta aanmeld bij Quby.. Maar niet om iets te maken voor Windows, daar pas ik voor haha. 🆒
Dat is uiteraard ook bekend.
De reden is ook op het forum terug te vinden.
De website genereerde op het Service Center te veel fouten en is daarom off line gehaald.
Eneco wil dit soort zaken alleen via Api toestaan.

Dus ben je developer meldt je san bij Quby.

Ik ben een developer maar je denkt toch niet dat ik zo'n klant-on-vriendelijk bedrijf gaat helpen?
Als Eneco ergens mee stopt, laten zij dan zorgen dat ze eerst een alternatief hebben.
Dat moet je zelf weten!
Dan gewoon nu je verlies nemen en niet verder zeuren.

Maar andere Win gebruikers zou je er wel een plezier mee doen.
Eneco zal het een zorg zijn, die hebben hun positie ingenomen en zijn alleen gebaat met een storings vrije SC.
@mAiden

Nogmaals, ik heb het niet over de App maar over de website (toonopafstand.nl) die voor ALLE MICROSOFT apparaten niet meer toegankelijk is.
Dat Windows Phone (op dit moment) een dood paard is, zijn we met z'n allen over eens.

Daar kan ik je ook wel wat feiten voor geven..

1: toonopafstand was al maanden (gok een maand op 12/13) niet geupdate, deze wat sterk en erg uit de tijd..

2: toonopafstand was een dusdanige belasting dat hiermee ook andere toon gebruikers via de app mee werden geraakt, het draaide immers op de Service Center.

3: Service Center is een groot goed (niet alleen voor Toon, maar ook Nefit werkt hiermee! 😉 ).. Sinds deze Service Center in de cloud is gegaan, werkt het perfect.. Helaas niet voor de Windows gebruikers, maar voor mij als Android gebruiker werkt het perfect! :)

1. Dus de oorzaak van het offline halen is het nalaten van updates.

2. De website werd dus daadwerkelijk veel gebruikt.

3. Fijn dat je zo mee leeft.
Toen 5 jaar geleden deze mogelijkheid er was, is vanaf het begin medegedeeld dat er geen onderhoud/updates op de webservice zou komen.
Want Eneco zette in op gebruik App's; het is een keuze.....
Dat moet je zelf weten!

Eneco zal het een zorg zijn, die hebben hun positie ingenomen en zijn alleen gebaat met een storings vrije SC.

Dat verlies wordt in inderdaad genomen en geleden.
Ik wilde het even samenvatten wat in de blog staat, en... dat niet vergeten moet worden dat Windows (dus geen Phone) de grootste speler is op de markt en dat Eneco dat HELAAS vergeet.
Dat moet je zelf weten!

Dat verlies wordt in inderdaad genomen en geleden.
Ik wilde het even samenvatten wat in de blog staat, en... dat niet vergeten moet worden dat Windows (dus geen Phone) de grootste speler is op de markt en dat Eneco dat HELAAS vergeet.

Nou wees er maar blij mee
Ga ik verder met m'n  Iphone®️ 6 S Plus

Suc6 verder.

Hopelijk treffen we hier een andere developer waar de Toon eigenaren met Win apparatuur meer aan hebben. ?