Toon werkt niet omdat de P1 poort van de slimme meter niet werkt | Eneco Community

Toon werkt niet omdat de P1 poort van de slimme meter niet werkt

• 5 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 357 Bekeken

Op 19 aug. heb ik melding gemaakt van defecte slimme meter. Gisteren bericht gekregen dat stedin gaat vervangen...nu nog 12 weken te gaan?

Van Stedin nog niets gehoord; 19 aug werd me belooft dat ik binnenkort een aansluitbrief zou krijgen. De brief zou ik binnen 5 weken krijgen. Dit is echte een vorm van dienstverlening uit het stenen tijdperk.

zie:..
Onlangs hebben wij slimme meters voor u aangevraagd bij uw netbeheerder, zodat u optimaal gebruik kunt maken van Toon®️. Uw netbeheerder heeft deze aanvraag bevestigd en neemt binnenkort contact met u op om een installatie-afspraak te maken. Dit kan enkele weken duren. Volgens de wettelijke norm moet de installatie binnen 12 weken plaatsvinden.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

1 Reactie

Tja, die vervelende vertraging die kennen wij hier!

Vandaar onze tip altijd om zo spoedig moegijk, in dit geval eind augustus dus al, aan de bel te trekken bij je Netbeheerder.

Druk op de ketel houden noemen we dat.
Helaas houdt Netbeheer een maximale wacht termijn aan van 12 weken.

Nog een tip houdt in de gaten dat Eneco het abo van Toon®️ ad 3,50 p/m opschort.