Toon werkt niet meer | Eneco Community
beantwoord

Toon werkt niet meer


Ineens werkt onze toon niet meer. Wat is er aan de hand?
icon

Beste antwoord door Brandje 13 januari 2019, 11:25

Hoi Esther,

Een harde reset wil nog wel eens helpen.
Loop even naar je CV en maak de ketelmodule van Toon®️ daar even 1 minuutje stroomloos.
Dan gaat de stroomvoorziening van Toon®️ uit en daarna weer aan en wellicht dat dat zorgt dat Toon®️ weer tot leven komt.

Bekijk origineel

5 Reacties

Kan je wat specifieker zijn?
Is het scherm Zwart?
Zo niet, zie je een foutcode?
Heb je een abo en de App en kan je Toon®️ nog wel bedienen?
Was je met een update bezig?
Reputatie 5
Badge
@W.C. de Bruin

Welkom op de Eneco Community!
Zoals @Brandje al aangeeft is het makkelijker je te helpen als we weten wat er precies aan de hand is. In veel gevallen als Toon niet meer werkt kan je als eerste optie even de adapter van de ketelmodule (bij je CV) en kort uithalen en er opnieuw in doen om te zien of Toon weer werkt.

Ik en benieuwd naar je reactie en of een reset helpt, of dat we wat anders voor je kunnen betekenen.

Groet,
Glenn
Goedemorgen, bedankt voor de reacties. Het display van de Toon is helemaal uit. Met de resetknop wordt het probleem ook niet verholpen. In de meterkast zit een eneco adapter met lan kabel. Moet die eruit gehaald worden? Ik ga straks even kijken bij de ketel. Groeten, Esther
Hoi Esther,

Een harde reset wil nog wel eens helpen.
Loop even naar je CV en maak de ketelmodule van Toon®️ daar even 1 minuutje stroomloos.
Dan gaat de stroomvoorziening van Toon®️ uit en daarna weer aan en wellicht dat dat zorgt dat Toon®️ weer tot leven komt.
Hij doet het weer! Dank jullie allen. 🙂

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen