Toon® werkt niet. | Eneco Community
vraag

Toon® werkt niet.

Hallo,

Ik vond vandaag de app van de Toon®️ in de appstore and downloaden hem.
Nadat ik had ingelogd vertelde hij dat ik:
Voor deze applicatie heeft uw Toon®️ minimaal versie 2.2.0 nodig.
via de site: https://toonopafstand.eneco.nl/index_pc.html
geeft hij mij dezelfde error aan.
Als ik op de toon®️ naar Meer - Meer - Systeem - Software ga zie ik dit:
Software versie: 2.1.0
Firmware ketelmodule: 21
Firmware meteradapter: 24/25

Fabrieksinstellingen - Herstel

Geen update verschijnbaar, zag dat ik ook een USB poort aan de onderkant heb, heb ik hier wat aan?

Groetjes W

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

4 Reacties

Jammer dat je dit topic heb gestart.
Ga even zoeken en je vindt het antwoord.
Kijk bv eens bij:

https://forum.eneco.nl/thermostaat-toon-106/software-update-2-2-lancering-toon-app-4839/
Reputatie 1
Badge
De update naar 2.2.18 wordt je aangeboden door Eneco maar het is onbekend wanneer je aan de beurt bent en waarom dat zo is is ook aan Eneco.
De USB poort kun je gebruiken om je telefoon op te laden...vooralsnog is hij voor andere doeleinden ongeschikt.
(Dit laatste punt vind je overigens ook in de handleiding..buiten het telefoonoplaad stukje dan)
Hou het forum in de gaten voor de update. Kan maandag zijn, kan ook nog lang duren.

Dit is een automatisch gegenereerd bericht met dank aan "Brains" (Tm) en "sans inquiro" (Tm)
Reputatie 3
Badge
Zou nog enkele dagen geduld hebben. Als je woensdag nog geen update heeft zou ik Eneco even bellen. Laat je ons het weten als hij binnen is? Zoals Brandje ook zegt. Gebruik de zoekfunctie om het forum zo overzichtelijk mogelijk te houden. Welkom op het forum trouwens.
Reputatie 7
Badge +6
Beste wj.klaasing,

Leuk dat je de weg hebt gevonden naar dit forum! Iedereen is voorzien van een update, dus je kan nu gebruik maken van de app.
Als je nog vragen hebt hoor ik dit graag!

Groet,

Folkert

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen