Toon verspillingschecker uitzetten | Eneco Community
vraag

Toon verspillingschecker uitzetten

• 3 juni 2018
  • 5 reacties
  • 210 Bekeken

• Komt hier vaker (level 8)
  • 5 reacties
Verspillingschecker uitzetten op mobiel telefoon lukt niet. Kan niet naar beneden scrollen. Hoe doe je dit

5 Reacties

Hoi Henk,

De App met VC is niet geschikt om dat onderdeel uit te zetten.
Je kan toch ook terug naar de oude App, heb je geen last van de VC.

Of bedoel je nog iets anders?
Reputatie 5
Badge +1
@Henksmit

Een onderdeel uitzetten van de Toon App, in dit geval de verspillingschecker is niet mogelijk. Kan je uitloggen en dan weer proberen in de loggen in de Toon App?
Als je wat anders bedoelt, laat het me weten dan kan ik je verder op weg helpen.

Groet,
Mitchel
Badge +1
Verspillingschecker werkt niet mijn apparatuur is allemaal minimaal A+ en de vragen zijn beantwoord en krijg toch de melding dat mijn apparaten meer energie gebruiken dan zuinigere versies!! Verder weet Toon nog steeds niets over mijn cv ketel alhoewel de gegevens al van het beging zijn ingevoerd. Hoe weet Toon het verbruik van waterbedden (2st) en een quoocker?
Al met al verwacht ik weining van de de verspillingschecker behalve dat dit gepaard is gegaan van een zeer forse prijs verhoging.
Reputatie 7
Badge +8
@JanKoster,

A+++ is natuurlijk zuiniger dan een A+. Ik heb meer het idee dat nog niet alle onderdelen ontgrendeld zijn. Zeker weten doe ik het natuurlijk niet.
Dat laatste klopt zeker vwb de water en gas verbruikers maar de stroomverbruikers zijn volgens mij wel allen ontgrendeld.
Ook een voorbeeld waarvan ik al sinds oktober vorig jaar meld dat een (close-in) keukenboiler ook bij de apparaten moet staan.
Ook een koel/vries combi met twee motoren valt buiten de boot...

Reageer