Toon verliest verbinding | Eneco Community
beantwoord

Toon verliest verbinding

• 13 november 2017
  • 34 reacties
  • 992 Bekeken

Toon eerste bericht

34 Reacties

Reputatie 3
Badge
@xsjlo

Heb je al een keer geprobeerd Toon zelf 2 minuten van de muur af te halen, de router te herstarten en Toon weer terug te plaatsen? Voor een aantal heeft dit advies gewerkt. Wij zijn bepaalde gevallen aan het onderzoeken, waarbij Toon ook de internetverbinding is verloren. Hier zijn overigens nog geen resultaten uitgekomen.

Groet, Saida
Reputatie 2
Badge +2
Hoi Saida,

Ik heb alles al nagekeken, en zelf een log uit het modem laten onderzoeken, toon verliest zelf de verbinding, is daar uitgekomen.

Ik wacht het wel af wat uit het onderzoek naar voor komt.

Groet,
Xsjlo
Kan ik me volledig bij aansluiten, alles geprobeert niets helpt. Alle andere wireless sparaten werken perfect maar Toon is niet in stast het signaal vast te houden. Waardeloos en zelfs de overweging waard hem retour te zenden. Hier moet je dan ook nog 4,95 abo kosten voor betalen per maand!

ote=xsjlo]Hoi Saida,

Ik heb alles al nagekeken, en zelf een log uit het modem laten onderzoeken, toon verliest zelf de verbinding, is daar uitgekomen.

Ik wacht het wel af wat uit het onderzoek naar voor komt.

Groet,
Xsjlo[/quote]
Helaas heb ik hier ook last van, erg storend probleem. Wanneer kunnen we update verwachten?
Reputatie 7
Badge +4
Voorlopig wachten we eerst nog op een erkenning van Eneco dat er überhaupt een probleem is met de wifi functie in de nieuwste release. Tot nu toe wordt het allemaal afgewimpeld als router problemen........wellicht kunnen ze beter die fix voor de KRACK security terugdraaien todat er een stabiele fix is. Het risico van KRACK voor een normale user is minimaal....... Maar we gaan het (niet) zien in 4.10....
Reputatie 2
Badge +2
We zijn zowat en maand verder, is er al iets bekend van het onderzoek?

Mijn baas heeft de log onderzocht en zag dat toon de verbinding verbreekt en later weer opnieuw aanmaakt, het is dus echt Toontje die lager zingt.

Hoop snel op een fix want dit is de 4,50 per maand echt niet waard zo.

Groet,
Xsjlo
Reputatie 2
Badge +2
Deze treat mag van mijn dicht, bleek dus wel aan Toon te liggen @Saida
Deze treat mag van mijn dicht, bleek dus wel aan Toon te liggen @Saida

Hoi @xsjlo,

Maar nu houd je in dit topic een open eind.
Wil je niet met ons delen wat er nu precies aan de hand was?
Of heb je simpelweg een nieuwe Toon®️ gehad?
Reputatie 2
Badge +2
Het probleem is opgelost door de update van Toon @Brandje.
Het zat hem in Toon en dat was in de release ook bekend gemaakt zover ik nog herinner.

Groet,
Xsjlo

Reageer