toon vergelijken | Eneco Community
vraag

toon vergelijken

  • 7 februari 2019
  • 5 reacties
  • 50 Bekeken

Hoi,

Even een vraagje,
Is er een storing met vergelijken met andere want bij mij staat nog steeds dat hij geen resultaat heeft ontvangen. Hoe kan dit.
Eergisteren en de maanden ervoor gaf hij dit wel aan.

5 Reacties

Heb je al eens geprobeerd je profiel te verwijderen en opnieuw aan te maken?
Bedoelt u bij profiel verwijderen bij het kopje vergerlijken?
Bij het onderdeel Vergelijken zie je linksboven Jouw Profiel.
Klik daarop; dan zie je rechts boven Privacy; klik daar op; dan zie je de optie Profiel verwijderen; dat is de beste methode om Toon te "dwingen" de zaak opnieuw in te stellen.
bedankt ga ik zo proberen.
Maar de resultaat kan ik morgen pas zien natuurlijk.
Bedankt voor de snelle hulp
bedankt ga ik zo proberen.

Graag gedaan!👌
Ik ben benieuwd; het echte resultaat zie je inderdaad pas morgen!

Reageer