Toon tablet loopt vast | Eneco Community
vraag

Toon tablet loopt vast

Reputatie 5
Badge +3
  • Lekker op st(r)oom (level 13)
  • 225 reacties
Vorige week is Toon tablet beschikbaar gekomen. Ziet er mooi uit!
Het volgende valt mij echter op:
Als ik op een tegel 'vrienden vergelijk' zet en Toon tablet weer opstart loopt de app vast in een error.
Ik moet de app dan verwijderen en weer opnieuw installeren. Dan werkt het weer goed totdat ik 'vrienden vergelijk' weer toevoeg. Dan loopt de app weer vast.

Dit gebeurt op een Nexus 7 (2013) met Android 4.4.4

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

11 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@VdB

Bedankt voor het melden, ik heb het ingeschoten bij de software ontwikkelaars.
Reputatie 7
Badge +6
@VdB

Heb je de foutmelding alleen als je op 'vriendenvergelijk' op een tegel zet of ook als je andere functies op deze tegel zet?
En welke foutmelding krijg je wanneer dit gebeurt?
Reputatie 5
Badge +3
@Folkert

Ik heb het alleen als ik 'vriendenvergelijk'op een tegel zet. De rest kan ik gewoon op een tegel zetten zonder dat de app vastloopt.

Ik krijg de foutmelding: De applicatie is gestopt. Dan kan ik kiezen uit Verzenden of OK.
De app wil dan niet meer starten. Pas als deze verwijderd is en opnieuw geïnstalleerd werkt het weer.
Reputatie 7
Badge +6
@VdB

Bedankt! Ik laat het je weten zodra ik terugkoppeling heb van de software ontwikkelaars.
Reputatie 7
Badge +6
@VdB

Dit issue is in versie 1.2(huidige versie) van de tablet app opgelost, je zou hier geen problemen meer mee mogen hebben.
Reputatie 5
Badge +3
@Folkert

Net even geprobeerd en inderdaad de tablet app loopt niet meer vast.
Ook weer opgelost!
Gisteren Toon geïnstalleerd op mijn tablet (Samsung Galaxy Tab 3). Bij het toevoegen van een tegel "vrienden vergelijken" loopt de app vast
Gisteren Toon geïnstalleerd op mijn tablet (Samsung Galaxy Tab 3). Bij het toevoegen van een tegel "vrienden vergelijken" loopt de app vast

Heb je al eens de App verwijdert en opnieuw geïnstalleerd?
Heb ik zojuist gedaan. De app werkt weer. Ik weet echter niet of het probleem niet opnieuw optreedt wanneer ik die tegel weer toevoeg. Hij heeft hem bij de 1e poging namelijk niet opgeslagen. En om dit nu via trial en error te ontdekken.....
Heb ik zojuist gedaan. De app werkt weer. Ik weet echter niet of het probleem niet opnieuw optreedt wanneer ik die tegel weer toevoeg. Hij heeft hem bij de 1e poging namelijk niet opgeslagen. En om dit nu via trial en error te ontdekken.....

Gewoon doen en we horen het hier dan wel weer!
Loopt wederom vast. Vanuit app log gemaild. Dus inderdaad trial en error