Toon stuurt CV niet aan | Eneco Community
vraag

Toon stuurt CV niet aan

• 30 november 2013
  • 4 reacties
  • 508 Bekeken

Gisteren is bij mij Toon geplaatst en aangesloten via de slimme meters.
Op het moment dat de installateur vertrok, werkte alles natuurlijk. Maar sinds gisteren avond wordt mijn CV niet meer aangestuurd en is het zo rond de 12 graden in huis.
Ik heb al meerdere malen alles uit het stopcontact gehaald en opnieuw opgestart. CV en Toon. Maar geen resultaat.
Voorlopig heb ik even mijn oude thermosstaat teruggehangen, die doet het nog wel, maar dat is een lelijk ding.

CV-Ketel is Nefit Smartline HRC24
Op de Toon zijn alle connecties groen aangevinkt.

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft.

mvg
Richard

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

4 Reacties

Jammer dat je Toon hebt losgekoppeld, dan is het inleer proces ook meteen verstoord. 
Hang Toon nou gewoon terug geef desnoods even een fabrieksreset en blijf er qua instellingen gewoon 3 a 4 dagen van af. 
Wordt het te koud draai je de thermostaat gewoon iets hoger!
Jammer dat je Toon hebt losgekoppeld, dan is het inleer proces ook meteen verstoord.
Hang Toon nou gewoon terug geef desnoods even een fabrieksreset en blijf er qua instellingen gewoon 3 a 4 dagen van af.
Wordt het te koud draai je de thermostaat gewoon iets hoger!

Dat wil ik best, maar de CV ketel gaat niet aan. We zitten sinds gisteren 20:00 al in de kou.
Vandaar dat ik vanochtend mijn oude thermosstaat heb teruggehangen.

Gr. Richard
Al zet je de thermostaat op 30 maar op en gegeven moment gaat de ketel toch gewoon aan..............................
Ik zou maar eens met een fabrieksreset beginnen, wel je aanmeld code bij de hand houden.
Gaat het dan nog niet goed, komt de monteur op je verzoek gewoon terug, dan wel zet je de toegang aan en kijkt Eneco even voor je mee!
Reputatie 7
Badge +6
@Richard1970,

Vervelend om te vernemen dat de ketel niet aansloeg in het weekend. Goed dat je zelf de oude thermostaat heb opgehangen, maar dit had natuurlijk niet de bedoeling moeten zijn. Ik begrijp dat er inmiddels contact is geweest met een collega en dat de afspraak met de monteur is gemaakt. Sorry voor het ongemak dat dit probleem is voorgekomen.

Ik heb trouwens het topic verplaatst zodat het beter tot zijn recht komt.