Toon start ca 1* per dag opnieuw | Eneco Community
vraag

Toon start ca 1* per dag opnieuw

• 23 december 2018
  • 4 reacties
  • 171 Bekeken

Ik zie regelmatig 'savonds mijn Toon2 opnieuw opstarten, zonder dat ik er iets mee doen.

Wat kan de reden zijn?

model Toon2
Software 4.22.7
Firmwareketelmodule 37

4 Reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dit zou te maken kunnen hebben met de wifi. Er is een update onderweg die dit oplost. Gebeurd bij enkele Toon2's.
Het kan natuurlijk ook aan iets anders liggen. Zet je Toon even open voor Eneco zodat een moderator vandaag mee kan kijken.
Reputatie 5
Badge
@nrvisser

Welkom op de Eneco Community!
Ik hoef eigenlijk niets meer te zeggen, omdat @ThehogNL eigenlijk alles heeft uitgelegd :D
De externe toegang kun je aanzetten via Menu > Toon Support > Externe toegang AAN. Laat je me even weten wanneer je dit hebt gedaan, dan kijk ik met je mee of ik op afstand iets zie.

Groet,
Glenn
De Externe toegang staat inmiddels aan dus sla je slag.👀
Reputatie 6
Badge +1
@nrvisser

Bedankt voor het aanzetten. Er zijn inderdaad enkele Toon2's die onnodig herstarten. Er wordt momenteel gewerkt aan een software update om dit probleem te verhelpen. Haal de Toon enkele minuten van het stroom, zodat de chip in kwestie geheel stroomloos komt te staan en zo geforceerd kan herstarten. Blijft het probleem zich voordoen? Laat de externe toegang aan staan en geef ons een seintje. Wij vragen dan de softwarebeheerders de Toon op afstand te controleren.

Groet,

Tina

Reageer