Toon reageert vaak niet | Eneco Community

Toon reageert vaak niet

Reputatie 2
Badge +2
  • Kind aan huis (level 12)
  • 75 reacties
Hoi allemaal,

Ik heb de laatste weken vaak dat ik Toon aanklik en iets wil doen, dat het scherm spontaan uitgaat en niet meer aan wil voor een aantal minuten.

Ik dacht het ik bel even de helpdesk op, nou dit had ik beter niet kunnen doen, hij heeft geen garantie meer, en er zou een monteur bij moeten komen, de kosten zijn voor u zelf.
Het gesprek liep uit op een opzegging van toon diensten, en het is dat ik pas voor 3 jaar heb verlengd anders was die ook weg, wat was ze onwijs klant onvriendelijk bezig.

zijn er meer die dit herken van de Toon (nee niet de medewerker) ?

Groet,
Xsjlo

3 Reacties

Reputatie 3
Badge
@xsjlo

Ik vind het jammer om te lezen dat je het gesprek als niet prettig hebt ervaren. Dit is niet de bedoeling geweest. Ik hoop dat ik je verder kan helpen en een deels van je ontevredenheid weg kan nemen. Je Toon gaat af en toe spontaan uit. Heb je de aansluiting tussen de ketelmodule en de cv-ketel gecontroleerd? Wil je ook controleren of je Toon goed is bevestigd aan de backplate?

Groet, Emel
Reputatie 2
Badge +2
Ik heb Toon nagekeken @Emel , ze zit goed vast, ketelmodule heb ik afgelopen tijd ook al vaker losgehaald en weer op het stroom gezet, helaas helpt het niet, zelfde als de module bij de meters.
Groet,
Xsjlo
Reputatie 3
Badge
@xsjlo

Dank je wel voor het controleren. Ik stuur je voor de zekerheid een ketelmodule en een 24V adapter toe. Deze ontvang je binnen 10 werkdagen. Zo kunnen we een en ander uitsluiten. Mocht deze niet het gewenste oplossing zijn kunnen we kijken naar andere mogelijkheden.

Groet, Emel

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen