Toon overgenomen | Eneco Community
beantwoord

Toon overgenomen

Ik heb een toon via marktplaats overgenomen
Deze heb ik vervolgens geïnstalleerd bij mij thuis. Na de factory reset blijft deze gewoon gekoppeld aan de vorige gebruiker. Zelfs als de vorige gebruiker de app verwijderd
Wanneer de vorige gebruiker de app er weer op zet dan kan hij er gewoon weer in.........

Ik kan eventueel de toegang voor klantenservice aanzetten indien gewenst

Vorige gebruiker is xxx@xxxxxxxx
Moderator graag oppakken zsm

Ps Rik heeft zijn account per mail opgezegd maar geen bericht ontvangen vanuit Eneco
icon

Beste antwoord door mAiden 25 november 2018, 12:30

mikevanvliet wrote:

Maar waarom zorgt een fabrieksreset dan niet voor een ontkoppelde toon
Zijn ze vanaf de fabriek al gekoppeld aan een onbekende gebruiker....

Fabrieksherstel zorg er alleen voor dat alle voorgaande data van Toon word verwijderd. Het ontkoppelen moet toch echt door Eneco gebeuren, aangezien dit in Service Center gedaan moet worden.

Bekijk origineel

6 Reacties

Je zou namelijk denken dat een factory reset ook de voorafgaande activatie en of gebruikerskoppeling wist....
Reputatie 7
Badge +8
Dit is geen beveiligingslek, verre van dat. Abbonement opzegging is gewoonweg niet correct uitgevoerd, waardoor deze Toon nog gekoppeld staat in systeem van Eneco.
Reputatie 7
Badge +8
mikevanvliet wrote:

Fabrieksherstel zorg er alleen voor dat alle voorgaande data van Toon word verwijderd. Het ontkoppelen moet toch echt door Eneco gebeuren, aangezien dit in Service Center gedaan moet worden.
Reputatie 5
Badge
@mikevanvliet

Welkom op de Toon Community en goed dat je je verhaal kenbaar maakt, want ook jij hoort gewoon gebruik te kunnen maken van Toon.

Zoals @mAiden ook aangeeft, is de Toon niet gekoppeld van de vorige eigenaar. Dit is gemakkelijk op te lossen door ons. Wil je de displaycode in een privebericht naar mij sturen?

Ik hoor het graag van je.

Groet,
Mitchel
Ik ben juist bang dat hij wel is gekoppeld maar aan de vorige eigenaar
Hierdoor heeft hij nog toegang.
Ik heb je een pb gestuurd

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen