Toon opstart scherm bevroren | Eneco Community
vraag

Toon opstart scherm bevroren

sinds een paar weken start mijn Toon geregeld opnieuw op, eigenlijk sinds dat de slimme meter geplaatst is. vorige maand

Sinds gisteren middag blijft tie opnieuw opstarten en komt tie niet meer in het bediening scherm.
Zachte, harde reset, modem opnieuw opstarten het helpt niet Eneco blijft in beeld staan tot 3 witte stippen en het proces begint weer opnieuw.

Vanmorgen klanten service gebeld en die wist me te vertellen dat mijn Toon nog op de eerste software draait, dit komt omdat naar alle waarschijnlijkheid Toon is vast gelopen na een eerste update nadat hij geplaatst is (2016). en dan handmatig geüpdatet moet worden, (wist ik niet ook nooit een melding van gehad in mijn toon app of op t scherm, slimme meter hoor!!!) er moet dus een monteur langs komen en ook hoogst waarschijnlijk een nieuwe Toon komen., helaas is er geen garantie meer op kosten 75 eur. en de nieuwe Toon ook nog eens een x bedrag. toen ik zei stuur er gratis maar een nieuwe op, dit is namelijk veroorzaakt door een voorval die in 2016 gebeurd is werd helaas niet op ingegaan

Jammer hoor Eneco u gaat nu iemand kwijt raken die al ruim 18 jaar klant is.
vanavond mijn oude Honeywell maar terug hangen.

mvg

S

3 Reacties

Tja dat is dus niet zo verwonderlijk!😳
Kijk een paar sw versies overslaan en later inhalen levert geen probleem op, maar in jouw geval.....

Waarvoor kijk je niet op MP?
Voor 40/50 euries heb je een 2e hands Toon®️1. 😏
Aansluiten stelt niks voor.
Je zal t niet geloven maar de wederopstanding is daar, zojuist schiet tie ineens naar t normale display.
Heb gelijk de handmatige update gedaan en hij starte ook weer juist op naar het gebruikters menu. Schiet mijmaar lek.
Neemt niet weg dat ik bij mijn besluit blijft en en aan t einde van contract verander van maatschappij, Toon heb al opgezegt, scheelt ook weer 4,50 euro gezien die verhoging vanaf januari.
Ja hoor ik wil het best geloven, want dat komt meer keren voor!
Kan je toch mooi het stooksrizoen nog hier afmaken. 😉

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen