Toon op Tablet - Sluipverbruik | Eneco Community
beantwoord

Toon op Tablet - Sluipverbruik

• 13 juli 2015
  • 3 reacties
  • 326 Bekeken

Badge
Beste
Bij de tegel sluipverbruik kreeg ik eerder het sluipverbruik van de afgelopen nacht. Nu heb ik het een paar keer een week laten bijhouden. Maar ik kom nu niet meer terug naar de oorspronkelijke situatie dat hij het gewoon van de afgelopen nacht weergeeft.
Kan dit wel of moet ik toon op tablet er af gooien en opnieuw installeren

alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Danielle 13 juli 2015, 13:15

@W.A. Timmerman,

Het sluipverbruik van de afgelopen nacht is zichtbaar aan het begin als je de functie start en je kunt het zien in de tussenresultaten. Ook in de grafiek stroom kun je in de nacht kijken wat doorgaans het sluipverbruik is.
Als je na een week het eindresultaat ziet, dan staat het sluipverbruik van voordat je met de functie begon. Bij het eindresultaat kun je het resultaat vooraf zien en dat is het sluipverbruik voordat je begon. Hopelijk zit er verschil in het resultaat op dit moment!
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@W.A. Timmerman,

Het sluipverbruik van de afgelopen nacht is zichtbaar aan het begin als je de functie start en je kunt het zien in de tussenresultaten. Ook in de grafiek stroom kun je in de nacht kijken wat doorgaans het sluipverbruik is.
Als je na een week het eindresultaat ziet, dan staat het sluipverbruik van voordat je met de functie begon. Bij het eindresultaat kun je het resultaat vooraf zien en dat is het sluipverbruik voordat je begon. Hopelijk zit er verschil in het resultaat op dit moment!
Badge
Hoi Danielle

Ik kan eigenlijk niet meer omlaag met mijn sluipverbruik, vandaar dat ik graag terug wilde naar dit scherm.

ik heb hem nu opnieuw geïnstalleerd.
Reputatie 7
Badge +6
@W.A. Timmerman,

Goed dat je een screenshot hebt gemaakt, dan weet je wat het sluipverbruik vannacht was. ;)
Je zit al op een mooi aantal! Denk je nog lager te kunnen? Ik ben benieuwd. Succes!