Toon op afstand werkt niet | Eneco Community
beantwoord

Toon op afstand werkt niet

• 8 februari 2016
  • 15 reacties
  • 425 Bekeken

Badge
Toon geeft aan dat hij verbonden is met het service center. Internet werkt ook op tablet, telefoon en andere pc's maar zodra ik toon op afstand start krijg ik de melding " Geen internet verbinding". Het is de enige app die niet werkt. Toegang tot Toon op afstand staat aan.
icon

Beste antwoord door Danielle 9 februari 2016, 08:23

@Allen,

Deze nacht zijn er een aantal verstoring geweest in het Service Center. Voor de displays die geen verbinding hadden met het Service Center heeft dit impact gehad op Weer en Verkeer, de Toon op Afstand, Toon op Tablet en de Vergelijkfunctie.
Op dit moment is er nog een verstoring gaande waardoor dezelfde functies niet werken bij een deel van de Toondisplays. Het hoeft niet voor iedereen te gelden op dit moment.
Sorry voor het ongemak, we werken er hard aan om het op te lossen.
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

15 Reacties

Hier net zo. Alles werkt. Toon zit ook op internet. Buienrader werkt. App geeft foutmelding
Badge
De zoveelste storing in de afgelopen week. Eneco lijkt het probleem niet serieus te nemen of is technisch niet in staat er iets aan te doen. Beide mogelijkheden zijn even ernstig.
Badge
Inmiddels lijkt het bij mij weer te werken.
Badge
Hier ook. Bij Eneco blijft het ondertussen oorverdovend stil over deze herhaaldelijke storingen. Ze weten er kennelijk geen raad mee. Het is wachten op de volgende onderbreking, vrees ik.
Bij ons werk toon ook niet,wij vliegen vandaag naar huis en dan zal je net zien dat je vandaag de temperatuur niet hoger kan zetten en in een koud huis thuis komt.
Hoop dat het eind van de middag opgelost is.
Reputatie 4
Badge +4
Ja hoor, het is weer eens zover!!!!
Ik begin ontzettend te balen van het grote aantal storingen.
Toon blijkt toch slechts een hobby project van Eneco te zijn .......
Iedere avond dure reclames op TV maar een onbetrouwbare service voor de gebruikers.

Eneco, kom in actie. !!!
Reputatie 7
Badge +6
@Allen,

Deze nacht zijn er een aantal verstoring geweest in het Service Center. Voor de displays die geen verbinding hadden met het Service Center heeft dit impact gehad op Weer en Verkeer, de Toon op Afstand, Toon op Tablet en de Vergelijkfunctie.
Op dit moment is er nog een verstoring gaande waardoor dezelfde functies niet werken bij een deel van de Toondisplays. Het hoeft niet voor iedereen te gelden op dit moment.
Sorry voor het ongemak, we werken er hard aan om het op te lossen.
Reputatie 4
Badge +4
Heb onderstaande al eerder gepost in "Storing Service Centre 08-02-2016"

Dit is een betaalde service geleverd door een professionele partij die veel geld uit geeft aan dure TV reclames om meer klanten te werven voor Toon.

Als gebruiker mag ik een hoge beschikbaarheid verwachten.
Remote access is een van de redenen waarvoor ik dit systeem heb aangeschaft.
Als het keer op keer onbetrouwbaar blijkt te zijn dan verliest het zijn waarde voor mij als gebruiker.

Eneco moet met spoed de betrouwbaarheid van de dienstverlening mbt Toon verbeteren willen ze hun huidige klanten behouden en nieuwe klanten niet teleurstellen.

Een "Sorry voor het ongemak, we werken er hard aan om het op te lossen." zoals gegeven door de Moderator hierboven is echt niet voldoende. Dat hebben we al te vaak gezien.
Badge
Heb onderstaande al eerder gepost in "Storing Service Centre 08-02-2016"

Dit is een betaalde service geleverd door een professionele partij die veel geld uit geeft aan dure TV reclames om meer klanten te werven voor Toon.

Als gebruiker mag ik een hoge beschikbaarheid verwachten.
Remote access is een van de redenen waarvoor ik dit systeem heb aangeschaft.
Als het keer op keer onbetrouwbaar blijkt te zijn dan verliest het zijn waarde voor mij als gebruiker.

Eneco moet met spoed de betrouwbaarheid van de dienstverlening mbt Toon verbeteren willen ze hun huidige klanten behouden en nieuwe klanten niet teleurstellen.

Een "Sorry voor het ongemak, we werken er hard aan om het op te lossen." zoals gegeven door de Moderator hierboven is echt niet voldoende. Dat hebben we al te vaak gezien.

Ik ben het hier wel mee eens... Dit is al de zoveelste keer dat ik op het werk ben en de thermostaat niet kan bedienen. Dit was juist de reden waarom ik voor de toon heb gekozen en juist dit valt vaak in storing! Dit is wat mij betreft een "no go"! Er zou toch wel een stukje redunantie mogelijk kunnen zijn met een server?

ps: na het plaatsen van dit bericht zie is toonopafstand.eneco.nl weer online
Ik kan de woorden " storing en sorry " niet meer horen
Hier werkt de app op mijn ipad mooi nog steeds niet
Goedendag, ik kan inmiddels weer inloggen op toon maar krijg geen huidige verbruikswaardes te zien, geen gas en geen stroom terwijl hij thuis wel werkt.
Hoe kan dit?
Reputatie 7
Badge +6
@Allen,

De storing is inmiddels opgelost.
Reputatie 7
Badge +6
@Muisschie,

Zie je inmiddels wel weer het verbruik op de Toon app?
@Danielle, Inderdaad nu wel! Bedankt!