Toon op Afstand app: Uw Toon is niet online | Eneco Community
beantwoord

Toon op Afstand app: Uw Toon is niet online

  • 22 december 2012
  • 185 reacties
  • 11026 Bekeken


Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

185 Reacties

Reputatie 3
Badge
Vreemd dat het nu wel werkt. De een moet zijn router resetten. De ander ren reset van Toon. De ander moet de app opnieuw installeren als oplossing. Gaat lekker. 😞
Vreemd dat het nu wel werkt. De een moet zijn router resetten. De ander ren reset van Toon. De ander moet de app opnieuw installeren als oplossing. Gaat lekker.


Het postieve is, dat het opgelost lijkt te zijn.

Conclusie (voorlopig) als het nog steeds niet werkt:
1.Reset router/modem.
2.Reset Toon.
3.Installeer de app opnieuw.

Darnaast is het een goed idee Toon een vast IP-adres te geven, zodat je meer kans hebt dat hij vanaf een extern adres gevonden wordt.
Reputatie 2
Badge +2
Bij mij werkt het weer
Kijk dit zijn goede berichten. 
En dan nu maar hopen dat Eneco ook onze tip mbt het melden van storingen ook meldt. 
Dan zijn we een stuk verder!
Reputatie 2
Badge +2
Ze hebben beloofd eraan te gaan werken. Zijn waarschijnlijk hun goede voornemens voor 2013  :-)
Reputatie 3
Badge
Hebben jullie de reactie van Marijn in het kerstgroet topic gelezen?
Badge
APP en website TOON op afstand doen het weer. Eneco ook aan de telefoon gehad. Dus toch storing bij Eneco. Riep iemand hier niet regelmatig dat het NIET aan Eneco lag maar aan de instellingen van Routers enz.?
En nee @Jeroen, geen reactie op kerstgroet gelezen
Reputatie 2
Badge +2
@Jeroen ik mag kippig zijn of ik ben nu gewoon te moe maar ik zie dit bericht van Marijn niet!
Of heb je het over de huisregels?
Nee ik zat ook te zoeken.
Hij bedoelt deze:

https://forum.eneco.nl/de-huiskamer-86/fijne-feestdagen-4902/#post24582
Badge
Waarschijnlijk is de reactie al van de server gewist
Dacht het niet:
https://forum.eneco.nl/de-huiskamer-86/fijne-feestdagen-4902/#post24582
Reputatie 2
Badge +2
@brandje thans voor de link die had ik idd niet gezien. Ik blijf meestal binnen het sub forum van Toon.
Klopt gebeurde bij mij ook.
Dus ik begon te zoeken en kon 'm aanvankelijk ook niet vinden.
Daarom geef ik bij dat soort meldingen bijna altijd de link ff mee. Is tenslotte zo gebeurd en je hebt er veel plezier van!
Reputatie 3
Badge
Mogelijk hebben jullie hier iets aan.

https://forum.eneco.nl/thermostaat-toon-106/alle-problemen-toon-1-topic-4929/

Persoonlijk vind ik het handig.
Ja ik had 'm al gevonden! Perfect man!
Waaorom plak je de link niet zo:

https://forum.eneco.nl/thermostaat-toon-106/alle-problemen-toon-1-topic-4929/

Dan is ie toch klikkerklik te starten??
Reputatie 3
Badge
Via mijn mobiel lukte dit niet. Was al heel gepriegel. Maar vanavond doe ik nieuw antwoord met alles compleet, hij is nog niet af. Nieuw topics probeer ik eerst door te verwijzen hierheen.
Ohhh vandaar. Ik doe dat nooit via mijn mobiel.
Ik pak dan altijd ff de laptop.
Helemaal duidelijk dus!!
Ja, dit forum mag wel iets beter bijgehouden worden. Maar wij gaan dan ook wel heel vaak off topic.
Reputatie 3
Badge
Klopt, laten we er zelf ook wat beter op letten. 🙂
Ben al enige tijd in het bezit van Toon met de laatste software versie (2.2.18)
Wat ik steeds probeer is om toon-op-afstand te gebruiken op mijn Galaxy s2.
Helaas krijg ik vanaf het begin de melding 'Geen verbinding met internet'
Wat hiervan de oorzaak is weet ik niet, misschien kan iemand mij helpen?

Op de tablet werkt de app wel. Ook dit is een android.
@Henk B,

Welkom hier. Probeer je vraag in één topic te stellen en niet dezele vraag in meerdere! Dat houdt het forum overzichtelijk. Overigens is er een antwoord op je vraag in dit topic

https://forum.eneco.nl/thermostaat-toon-106/software-update-2-2-lancering-toon-app-4839/#post25726
[quote]@Henk B,

Welkom hier. Probeer je vraag in één topic te stellen en niet dezele vraag in meerdere! Dat houdt het forum overzichtelijk. Overigens is er een antwoord op je vraag in dit topic

https://forum.eneco.nl/thermostaat-toon-106/software-update-2-2-lancering-toon-app-4839/#post25726

Het antwoord in dit topic is voor mij niet de juiste, mijn app geeft gewoon de melding zoals ik al eerder beschreef. Wat ik ook probeer en hoe vaak ik de app opnieuw installeer, het werkt gewoon niet op mijn galaxy s2
Reputatie 3
Badge
Toch is het prettig om 1 topic aan te houden. Welke opties heb je allemaal al geprobeerd? Voordat wij hier dingen gaan roepen
Toch is het prettig om 1 topic aan te houden. Welke opties heb je allemaal al geprobeerd? Voordat wij hier dingen gaan roepen
Heb alles geprobeerd, zelfs met behulp helpdesk Eneco. Ook die hadden geen oplossing. Alle draadloze apparatuur werkt op mijn netwerk. Mijn gsm werkt perfect alleen de app niet.. Wat ik nu nog meer zou moeten doen weet ik echt niet.
Misschien zijn er anderen die hetzelfde probleem hebben met galaxy s2, dan zou ik dit graag weten en hoef ik niet verder te zoeken.
Reputatie 3
Badge
Router reset gedaan? Heb je meerdere accespoints in huis? Die op 1 na verwijderen?