Toon op Afstand app: Uw Toon is niet online | Eneco Community
beantwoord

Toon op Afstand app: Uw Toon is niet online

• 22 december 2012
  • 185 reacties
  • 11025 Bekeken

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

185 Reacties

Reputatie 2
Badge +2
Bij mij heeft Toon ook al vanaf het begin een vast IP adres. Modem , router en Toon zijn tweemaal gereset. Moet dus iets bijnEneco niet goed zijn.
Maar er wordt ook vaak geadviseerd de app Toon op afstand te verwijderen en opnieuw te installeren.
Heb je dat ook gedaan??
Reputatie 2
Badge +2
Dat lijkt me niet nodig aangezien ik op iOS android en op de Mac dezelfde melding krijg
Het hele weekend geprobeerd toon op afstand te gebruiken, krijg nog steeds uw toon is niet online.
er is niets veranderd toon heeft internet maar niet via mijn iphone.
Tja je zegt lijkt me niet nodig. Er zijn hier meldingen dat na her installatie het wel goed gaat. 
Dan zal je moeten bellen met Eneco.
Reputatie 2
Badge +2
Ik heb het net voor alle zekerheid geprobeerd met hetzelfde resultaat. Op een pc kun je geen app installeren dus als de pc de melding geeft lijkt het me toch logisch dat het centraal mis is.
Nee dat snap uiteraard. Als ik over een app praat dan ga ik er van uit dat je snapt dat ik het over een GSM heb......
Hier werkt de app op de iPhone prima dus centraal bij Eneco lijkt mij dan alles goed, toch?

En als je via de pc deze bedoelt: http://www.toonopafstandeneco.nl/
Die is al een tijdje buiten dienst!
Deze zou het wel moeten doen: http://eneco.nl/toonopafstand

Maar ik krijg nu de melding dat het maximaal aantal gebruikers is bereikt (zowel via mobiel als PC).
Heel goed van jou!
Die doet het als een speer!!
Ja, nu ook weer..

😮
Reputatie 3
Badge
De link is idd niet goed. Deze klopt wel. Maar simpel reset van je router hielp ook niet?
Reputatie 2
Badge +2
Dat is trouwens de link die ik gebruikte ! Daar geeft hij dus aan dat Toon offline is!
Reputatie 2
Badge +2
@Jeroen Router Moden en Toon reset helpt niet. Ik heb ook nog even is Toon toegang op Afstand uit en en weer aangezet, echter zonder resultaat.
Toon zelf is gewoon online.
Dat is trouwens de link die ik gebruikte ! Daar geeft hij dus aan dat Toon offline is!

Ja dat is toch logisch, want het pakketje data wat via jouw modem/router naar jouw Toon moet, wordt ergens onderweg geblocked......

Maar ik krijg nu de melding dat het maximaal aantal gebruikers is bereikt (zowel via mobiel als PC).

Hee dat is ook een goeie, die melding heb ik nog nooit gezien!
Weer wat geleerd!
NET ENECO GEBELD ZIT EEN STORING IN DE SERVER!!!! tijdelijk probleempje dus. Is net anderhalf uur bij hun bekend. Was het bij mij al vanaf gisteravond! :p
He he, dat bedoelde ik nu los van configuratiefouten. Lukt het net dan bellen!
Perfect Jacob!
Bedankt voor de melding.
Reputatie 2
Badge +2
Zoals ik al aangaf dus. Ben zelf It er en weet genoeg van netwerk communicatie om een probleem in mijn netwerk configuratie zp goed als uit te sluiten.
Zoals ik al aangaf dus. Ben zelf It er en weet genoeg van netwerk communicatie om een probleem in mijn netwerk configuratie zp goed als uit te sluiten.

Vandaar het advies bellen!
Gelukkig heeft Jacob dat gedaan.

Blijft jammer dat Eneco niet even snel een melding op het forum heeft gedaan!!!!!
Reputatie 2
Badge +2
@brandje sorry voor de kribbige reactie was niet zo bedoeld. Heb de gehele nacht bij iemand in het ziekenhuis doorgebracht.:-(
Ja dat vond ik inderdaad. Je probeert gewoon te helpen en dat er tussen zitten die ook veel van netwerken en zo afweten, ja dat snap ik.
Het gaat om hulp verlenen aan elkaar!

Bedankt voor je uitleg! Helemaal duidelijk, sterkte met de gezondheisproblemen van die iemand!!
Dacht eerst dat ik hem zelf om zeep had geholpen omdat we net op dat moment ook met de statische ip's bezig waren :mad:. Nu is het afwachten.
Maar dat je de zaak nu statisch hebt gemaakt zal alleen maar zorgen dat je data-pakketjes nu keurig op hun bestemming aan komen.

Voor jullie is het nu afwachten, zal zeker goed komen.
Reputatie 2
Badge +2
Ik wilde vannacht even verhinderen dat mijn ketel vanmorgen zou gaan branden en kreeg toen de melding.
NET ENECO GEBELD ZIT EEN STORING IN DE SERVER!!!! tijdelijk probleempje dus. Is net anderhalf uur bij hun bekend. Was het bij mij al vanaf gisteravond! :p
Jacob bedankt was ook al van plan te bellen maar nu hoeft het dus niet meer