Toon Offline | Eneco Community
beantwoord

Toon Offline

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

130 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@Allen

Vanaf afgelopen woensdag geven meerdere klanten aan dat de verbindingen niet stabiel zijn. Ik geef alle meldingen door aan Quby. Ik wil jullie vragen wanneer je hier weer problemen mee ondervindt, te reageren in dit topic, zodat we een goed beeld hebben van het aantal meldingen dat binnenkomt hierover.
Badge +5
Folkert wrote:

@Allen

Vanaf afgelopen woensdag geven meerdere klanten aan dat de verbindingen niet stabiel zijn. Ik geef alle meldingen door aan Quby. Ik wil jullie vragen wanneer je hier weer problemen mee ondervindt, te reageren in het volgende topic, zodat we een goed beeld hebben van het aantal meldingen dat binnenkomt hierover.

@Folkert, is het mogelijk dit topic op slot te zetten? Ondanks dit bericht wordt er nog steeds aangevuld in dit topic.
Badge +1
Kan melden dat ik weer beeld heb op mijn tablet maar VERGELIJK met gisteren voor gas e stroom wordt niet weergegeven. Dit geldt ook voor TOON!
Reputatie 3
Badge
Yobotje wrote:

@Folkert, is het mogelijk dit topic op slot te zetten? Ondanks dit bericht wordt er nog steeds aangevuld in dit topic.

Hoe kan je nou vragen om dit topic op slot te zetten als Folkert juist vraagt om nieuwe problemen juist binnen dit topic te melden. Goed lezen is ook een vak.
Reputatie 7
Badge +6
@Allen

Ik verwijs jullie voor meer info naar het volgende topic. Ik sluit dit topic. Ik snap de verwarring ik heb de tekst iets aangepast @martienW.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen