vraag

Toon niet verbonden met Service Center

onze toon werk al geruimen tijd niet goed goed elke keer de verbinding met de sevice centrum er uit en niemand die er wat aan doet onze maat is vol als er voor donderdag geen monteur is geweest gat die de vuilnisbak in we zijn het nu spug zat de service is echt heel slecht van toon dit had ik niet verwacht en ik raad oook niemand aan om toon te nemen😡 😡 😡 😡 😡 😡

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +8
Beetje kalm an hé. Snap dat je gefrustreerd bent om de werking van Toon, maar dat kan en mag ook anders geformuleerd worden.

Als Toon geen verbinding heeft met Service Center, dan is de eerste stap voor jezelf.

Zet Toon en je Modem of router uit.
Zet eerst Toon opnieuw op.
Start daarna je modem weer opnieuw op.
Reputatie 2
Beste @anja t

Bedankt voor jouw reactie en welkom op het forum!

Ontzettend vervelend dat je al zo lang een storing ondervindt op Toon en dat het nu nog steeds niet opgelost lijkt te zijn.

Wat @mAiden zegt klopt. Mocht je dit nog niet gedaan hebben, adviseer ik je inderdaad om de stappen te doorlopen.

Als de bovengenoemde stappen niet helpen, raad ik je aan om telefonisch contact met ons op te nemen op het moment dat je thuis bent. Dan kunnen wij jou gerichter helpen!

Mocht je toch via deze verder geholpen willen worden, dan wil ik je graag vragen om jouw klantnummer toe te voegen aan jouw account. Dan kunnen wij met jou meekijken.

Groet,

Joanna

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen