Toon met kapot scherm | Eneco Community
beantwoord

Toon met kapot scherm

Heeft iemand ervaring met het schermpje van Toon mbt gebruik, nu na bijna 3 jaar zijn er barstjes in gekomen en kunnen bijna geen functionaliteiten meer worden gebruikt ?
Eneco kan dit vervangen, maar de prijs komt bijna overeen met een nieuwe Toon, graag reactie mbt ervaringen en/of tips ?
Bij voorbaar dank en groet, Wildbaan1987
icon

Beste antwoord door DeniseMR 5 november 2018, 09:48

Dag @Wildbaan1987,

Welkom op de Eneco Community!

@Brandje noemt er al een paar, maar voor de mogelijkheden in jouw situatie raden wij je aan even te bellen met onze Toon technische dienst op 088 – 895 59 59 (gebruikelijke belkosten). Zo nodig kan je ook direct met mijn collega's een afspraak maken voor de reparatie/vervanging van Toon.

Groet, Denise

Bekijk origineel

2 Reacties

Aangezien de garantie termijn is verstreken, zal Eneco een nieuwe Toon moeten laten plaatsen.
Als dat een Toon2 wordt dan kost dat uiteraard de prijs van een nieuwe Toon2.
Maar je kan ook kiezen voor een Toon1, dus je defecte Toon1 omruilen voor een Toon1, dat kost volgens mij €145.
Maar dan zit je nog met een Toon die qua techniek/innovatie sterk achter loopt met de Toon2.

Mogelijkheden:
Een nieuwe Toon2 krijg je altijd "gratis" als je een 4 jarig energiecontract met Eneco afsluit.
Een Toon1 zou je op Marktplaats voor ± €50 kunnen kopen, maar een Toon2 is soms ook te koop op Marktplaats.
Als je handig bent is aansluiten best zelf te doen.
Aan jou de keus.
Reputatie 7
Badge +4
Dag @Wildbaan1987,

Welkom op de Eneco Community!

@Brandje noemt er al een paar, maar voor de mogelijkheden in jouw situatie raden wij je aan even te bellen met onze Toon technische dienst op 088 – 895 59 59 (gebruikelijke belkosten). Zo nodig kan je ook direct met mijn collega's een afspraak maken voor de reparatie/vervanging van Toon.

Groet, Denise

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen