Toon loopt vast en meldt niet aan

2 dagen bezig geweest met Toon. Afwisselend D01 en D03 storing. Toon hield WiFi netwerk en wachtwoord niet vast. Kon niet aanmelden, dan wel en dan geen IP nummer.

5 herstarts van TOON en Modem Ziggo. Na vastlopen TOON uiteindelijk weer verbinding.

Vandaag Zondag, Plug and Pray, maar wat een slechte ondersteuning.

7 Reacties

Nu weer Code D02 het is en blijft tobben. Dat wordt dus einde Toon hier in huis.
ik moet eerlijk zeggen dat ik sinds 2017 toon heb en in begin had ik ook moeilijkheden werden keurig opgelost. nu ben ik verhuisd en heb weer toon en alles werkt perfect zelfs nu ik een nieuwe kachel heb. nu heb ik toon voor zonnepanelen.
Reputatie 5
Badge
@Seakoala

Welkom op de Toon Community! Wat ben je lang bezig geweest met Toon. Complimenten voor je geduld, want Toon hoort natuurlijk naar behoren te werken. Wil je de volgende handeling uitvoeren:

Haal Toon en je internet modem beide ten minste 5 minuten van het stroom. Na deze periode mag eerst je internet modem weer opstarten, en daarna het display. Koppel daarna het display weer aan wifi.

Wil je het me laten weten of dit heeft geholpen?

Groet,
Mitchel
Reputatie 6
Badge +2
Daar is de befaamde 5 minuten weer. Zonder enige technische onderlegde reden. Zoals je gelezen hebt Mitchel heeft TS de modem en toon al vaak genoeg gerestart.

Tijd voor een structurele oplossing voor dit willekeurig voorkomende probleem.
Mitchel,

Waarom 5 minuten. Heb meerdere wifi gestuurde systemen in huis, wo verlichting.
Hij is nu weer verbonden. Kwam melding in beeld geen verbindingsmeldingen meer.

Dat voor de reacties en adviezen
Dat is DANK

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen