Toon geen verbinding | Eneco Community
beantwoord

Toon geen verbinding

• 3 september 2016
  • 5 reacties
  • 283 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Vandaag geen toon gehad ivm kpn internet storing. Storing kpn verholpen doch Toon maakt geen verbinding met router. Router gereset...geen resultaat ,het internet werkt weer perfect. Mac adres staat op allemaal nullen.
Wie kan mij helpen
icon

Beste antwoord door Brandje 3 september 2016, 20:30

Je bent in de war met fabrieksinstellingen.
Dan had ik dat wel genoemd en de gevolgen.

Een harde reset geef je simpelweg door de Toon®️ module bij je CV even 1 minuutje stroomloos te maken. Dus de stroomadapter die de module voedt uit het stopcontact halen.

Toon®️ start daarna opnieuw op en alle data en instellingen blijven ongewijzigd.

De software wordt opnieuw opgestart en ongetwijfeld zal het macadres keurig weer op z'n plaats staan.

Geef voor de zekerheid hierna toch ook je modem nog even een herstart.
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

5 Reacties

Dus zou ik eerst Toon®️ een harde reset geven, want Toon®️ moet z'n eigen mac adres gewoon aangeven.
Harde reset.??? Alles weg.? Alles opnieuw instellen.? HOE......?
Je bent in de war met fabrieksinstellingen.
Dan had ik dat wel genoemd en de gevolgen.

Een harde reset geef je simpelweg door de Toon®️ module bij je CV even 1 minuutje stroomloos te maken. Dus de stroomadapter die de module voedt uit het stopcontact halen.

Toon®️ start daarna opnieuw op en alle data en instellingen blijven ongewijzigd.

De software wordt opnieuw opgestart en ongetwijfeld zal het macadres keurig weer op z'n plaats staan.

Geef voor de zekerheid hierna toch ook je modem nog even een herstart.
Hr. Brandje...... Bedankt probleem opgelost. Toppppp.
Uiteraard!!! Toppie dat het weer werkt!!
Graag gedaan.
Fijn weekend.