Toon geen internet | Eneco Community
beantwoord

Toon geen internet

• 12 november 2013
  • 10 reacties
  • 1023 Bekeken

• Ontdekker (level 5)
  • 1 reactie
rode driehoek in beeld  toon zegt geen internet tussen internet en router maar er is wel internet wel verbinding tussen router en toon 
icon

Beste antwoord door Folkert 12 november 2013, 15:47

Beste Depim,

Hartelijk welkom op het forum. Er zijn momenteel problemen met het servicecenter. Updates zullen we posten in dit topic.

Groet,

Folkert
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

10 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
Beste Depim,

Hartelijk welkom op het forum. Er zijn momenteel problemen met het servicecenter. Updates zullen we posten in dit topic.

Groet,

Folkert
Badge
rode driehoek in beeld toon zegt geen internet tussen internet en router maar er is wel internet wel verbinding tussen router en toon

heb ik nu ook last van, mijn internet verbinding is prima
ok dan zit het dus in toon  bedankt krijgen we weer een update
geen internet verbinding Toon de rest van mijn internet verbingen Oke is gereset driehoek blijft op rood dus ?? ligt niet bij mij  Wat nou ?????????????
Reputatie 1
Badge
volgens mij is er ergens een algehele storing van Toon richting internet.
Zowel de mobiele app als Toon zelf zeggen dat er geen internetverbinding is, maar die is er in beide gevallen wel.
Zal wel wachten worden totdat de server waarmee verbinding moet worden gemaakt weer in de lucht is.
Toevallig belde ik naar Eneco voor een andere storing. De medewerker gaf aan dat er een storing is bij het Servicecenter van Eneco. Het ligt dus niet aan je eigen internetverbinding! Je kan een rood kruis te zien krijgen (geen weer/verkeer, etc.).
Ik krijg ook nog steeds geen verbinding via de app. Toon is inmiddels wel weer verbonden met het internet.
Reputatie 6
Badge +1
Motjoo, ten eerste welkom op dit forum. Kijk even in dit topic. Ik denk dat jou probleem hier ook mee te maken heeft. Ik zou dan ook even toon een softrest geven zoals dit door folkert is beschreven in voorgaande topic. Dan zou volgens mij alles weer moeten gaan functioneren.
Na een reset werkt de app bij mij ook weer. Alles weer toppie! Bedankt. 
Reputatie 6
Badge +1
Let op motjoo. Ik lees nu ook her en der op het forum dat de app nog niet helemaal stabiel werkt. Het kan dus zijn dat je zo weer een probleem ondervindt. Dit blijken nog de naweeeen te zijn van de storing van gisteren en is ook al bekend bij Eneco. Hou svp het eerder genoemde forum vandaag ook maar even in de gaten.