Toon geen gas na vervangen gas meter | Eneco Community
beantwoord

Toon geen gas na vervangen gas meter


Reputatie 1
  • Reageert regelmatig (level 9)
  • 4 reacties
Ik heb van de netbeheerder een nieuwe slimme gasmeter gekregen omdat de oude een piepend geluid maakte maar nu krijg ik geen gas info meer op mijn Toon. De elektriciteit wordt wel weergegeven. Ik heb de meteradapter al verwijderd en opnieuw toegevoegd, toon herstart, reset gedaan maar niks helpt. Voor de wisseling van de gasmeter werd alles juist weergegeven (ook slimme meters) op mijn Toon. Als ik in de instellingen van de meteradapter kijk staat er “sensoren worden ingeregeld”

Is mijn nieuwe gasmeter niet goed gekoppeld? Kan ik dit zelf oplossen? wie kan mij helpen om het gas gebruik weer zichtbaar te maken op Toon?
icon

Beste antwoord door Folkert 6 januari 2019, 14:12

@Gielie

Wanneer je gasmeter is vervangen, kan het even duren voordat deze waardes doorgeeft aan de module die in de elektrameter zit. Dit kan tot twee weken duren maar gaat in de regel sneller.

Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@Gielie

Wanneer je gasmeter is vervangen, kan het even duren voordat deze waardes doorgeeft aan de module die in de elektrameter zit. Dit kan tot twee weken duren maar gaat in de regel sneller.
Reputatie 1
Folkert wrote:

@Gielie

Wanneer je gasmeter is vervangen, kan het even duren voordat deze waardes doorgeeft aan de module die in de elektrameter zit. Dit kan tot twee weken duren maar gaat in de regel sneller.


Dat is 2 januari gebeurd, even afwachten dus?

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen