Toon geeft Wachtwoord onjuist WiFi paswoord | Eneco Community
beantwoord

Toon geeft Wachtwoord onjuist WiFi paswoord

• 28 september 2018
  • 62 reacties
  • 2622 Bekeken

Toon eerste bericht

62 Reacties

Reputatie 7
Badge +1
@kiranche

De reden dat je tot heden nog niets van ons hebt hebt vernomen komt doordat deze issue nog steeds onderzocht wordt. Ik hoop dat je erop kan vertrouwen dat we je meteen op de hoogte stellen, zodra de oplossing gevonden is. Het heeft dus geen zin om continu naar een update te blijven vragen, al weet ik dat je geduld op de proef wordt gesteld.

Wat betreft de kosten voor het abonnement op Toon, deze zijn wel uit meer opgebouwd dan de verbinding met ons Service Centrum. "Als" we overgaan tot welke vorm van compenseren dan ook, dan is ons beleid dat het probleem eerst verholpen moet zijn.

Groet, Urgel
Reputatie 1
Hoi Urgel,
Fijn dat dit issue nog steeds onderzocht wordt.

Het is 20 dagen geleden dat dit issue intern zou worden uitgezet. Ik heb nog geen enkele reactie gezien zonder dat ik daarom gevraagd heb. Ik vrees dat als ik geen vragen stel dit issue in cyber space oplost.

De reden dat ik navraag doe (zeker niet continu) is omdat ik geen informatie krijg. Wat wordt er onderzocht? Welke stappen zijn al genomen? In ieder geval merk ik er niets van. Zoals al eerder gezegd zou ik als ik Eneco zou, zijn remote even naar het apparaat kijken.

Cheers
Erik
Reputatie 6
Badge +1
@kiranche

Wij hebben een terugkoppeling ontvangen. Er zijn meerdere meldingen ontvangen waarbij Toon geen connectie wil maken met het service center. Toon blijft aangeven dat het WiFi wachtwoord niet correct is.De softwareontwikkelaars hebben op kantoor onderzoek gedaan maar helaas is daar niets uitgekomen.

Graag willen ze een bezoek brengen om direct op locatie onderzoek te kunnen doen om zo het probleem te achterhalen. Sta je hier voor open? Zo ja, geef dan een seintje.

Ik hoor het graag van je.

Groet,

Tina
Reputatie 6
Badge +2
Zo hey netjes! Precies wat ik al eerder had aangegeven wat ik zelf wou doen. Ter plaatse met hem uitzoeken wat er aan de hand is. Nu erg mooi dat de ontwikkelaars nu ook met dit idee komen. Het kan heel erg nuttige informatie zijn wat hier gebeurd.

Ben erg benieuwd wat hier uitkomt.
Reputatie 7
Badge +4
Ben erg benieuwd wat hier uitkomt.
Als ze al iets vinden wil dat niet zeggen dat dat hier gedeeld gaat worden, of iets in de trend van : opgelost in de volgende release.......
Reputatie 1
@TinaC, tuurlijk sta ik open voor een bezoekje 🙂 Het zou mooi zijn als er een issue gevonden wordt dat opgelost kan worden, ook voor anderen die hier last van hebben (zelfs als het niet aan de Toon zelf ligt).

Groet
Erik
Reputatie 7
Badge +1
@kiranche

Super dat je open staat voor een bezoek van de softwareontwikkelaars. Ik zal dit doorgeven en zodra er meer bekend is zal hierover contact met je worden opgenomen.

Groet, Urgel
Reputatie 1
Hoi,
Ik heb inmiddels een bezoekje gehad van de developers. Ze zijn tot de conclusie gekomen dat de wifi problemen veroorzaakt werden door de wifi chip zelf (dus geen software probleem). De Toon kon nog wel netwerken detecteren maar was niet meer in staat om verbinding te maken met een netwerk. De developers gaven aan dat in Toon2 een andere (betere) Wifi chips zit.

De enige optie voor mij is dus een nieuwe Toon.

Groet en bedankt voor alle reacties en hulp!!!
Erik
Reputatie 7
Badge +4
Interessant.... dan is vervolgens de vraag of jij toevallig een defecte wifi chip hebt of alleen de pech dat deze symptomen bij jou optreden. Overigens heeft Toon2 ook de nodige Wifi issues maar die kunnen hopelijk worden opgelost via software (in ieder geval is ons een update beloofd op 12 november die wifi issues moet oplossen/beperken). Ik ben benieuwd.....
Reputatie 7
Badge +8
Toon2 en ARP, het is en blijft een mislukt huwelijk.
Reputatie 6
Badge +2
Toon2 en ARP, het is en blijft een mislukt huwelijk.
Nee hoor dat probleem is allang opgelost. Gewoon power management uit zetten op de wifi chip en klaar.. (ja dan moet je wel in het hobby circuit zitten 🙂 )

Reageer