Toon geeft verkeerde informatie over verbruik nadat hij 2 dagen is uit geweest | Eneco Community
beantwoord

Toon geeft verkeerde informatie over verbruik nadat hij 2 dagen is uit geweest

  • 3 mei 2019
  • 5 reacties
  • 190 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Mijn Toon is 2 dagen, 30 april en 1 mei niet aan geweest vanwege de installatie van een nieuwe cv ketel.
Met als gevolg dat de informatie over het verbruik in april helemaal niet meer zichtbaar is en het verbruik over mei is nog steeds 0 nadat de toon weer is aangezet.
Hoe is dit op te lossen ?
icon

Beste antwoord door Brandje 3 mei 2019, 09:55

Begin eens met een simpele harde reset van Toon®️ En een reset van je meetmodule in de meterkast.
Dus door de ketel module van Toon®️ bij je CV even 1 minuutje stroomloos te maken.
Bekijk origineel

5 Reacties

Begin eens met een simpele harde reset van Toon®️ En een reset van je meetmodule in de meterkast.
Dus door de ketel module van Toon®️ bij je CV even 1 minuutje stroomloos te maken.
Reputatie 1
Badge
april is weer zichtbaar maar mei blijft op 0 staan
Als je slimme meters hebt dan moet het energie verbruik van mei nog door je Toon®️ opgehaald worden.
Dat vind je (later) terug op 1 dag tesamen.
Reputatie 1
Badge
oke wacht het morgen af
oke wacht het morgen af
Komt vast goed en anders horen we het wel weer!👍
Fijne dag!😀

Reageer