Toon geeft geen historisch verbruik meer aan | Eneco Community
vraag

Toon geeft geen historisch verbruik meer aan

  • 5 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 112 Bekeken

Hoi,

Sinds ongeveer een jaar ben ik geen klant meer bij Eneco, maar heb ik nog wel Toon aan de muur. Een paar weken geleden zag ik ineens geen historische dag/week/maand/jaar grafieken van zowel stroom als gas, terwijl dat daarvoor (zowel tijdens als na mijn Eneco-abonnement) wel het geval was.
Nu heb ik wel een week of 2 geleden de energiemeter in de meterkast een reset gegeven, mogelijk daarna gaf Toon geen overzichten meer aan.

Gegevens:
-Toon overzicht: verwarming, energiemeting, en verbinding alle drie "OK"
-Verbonden met het internet
-Toon versie 5.13.9
-2x Toon herstart zonder succes.

waarom zie ik nu ineens geen overzichten meer?

Bvd

3 Reacties

Dat is omdat je geen abonnement meer heb. 😢
Zodra dat stopt heb geen inzicht meer in je grafieken.
Ha, dat zal het verklaren inderdaad.
Wel vreemd dat dan toch nog een vele maanden te gebruiken was, ondanks dat ik al maanden geswitched was van provider.
Komt meer voor, maar op een gegeven moment gaat het op Uit.

Reageer