Toon geeft alleen Eneco logo | Eneco Community
vraag

Toon geeft alleen Eneco logo

Hallo, mijn Toon geeft alleen de Eneco logo met 2 (van de 3) verlichten vierkanten onder rechts. Ik heb de twee eerdere antwoorden gelezen en de Toon en modem allebei reset, twee keer! maar het probleem is niet opgelost! any ideas????
alvast bedankt. Alessia

7 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@gramserweg

Welkom op het forum en bedankt voor je bericht. Heb je de ketelmodule bij de ketel al eens minimaal 5 minuten van de stroom gehad? Ik verneem het graag van je.

Groet,

Folkert
Ja, ik heb dat gedaan! de verwarming werkt maar de Toon scherm niet!
Reputatie 7
Badge +6
[h4]@gramserweg [/h4]
Kun je je klantnummer toevoegen aan je profiel dan kijken we verder voor je. Goed om te horen dat de verwarming in ieder geval werkt! Mocht je toch in de kou ziten straks kun je altijd bellen met 088 – 895 59 59 dan wordt je doorgeschakeld met een monteur.
dank je wel! ik heb mijn klant nummer toegevoegd.
Reputatie 6
Badge
@gramserweg

Hartelijk dank voor het toevoegen van het klantnummer. Gezien de garantie op Toon verlopen is kunnen we een monteur sturen tegen eenmalige kosten van 75 euro voorrijkosten. Als het scherm van Toon zelf vervangen dient te worden dan komt daar nog 70 euro bij.

Mocht je willen kijken of we hierbuiten nog iets kunnen betekenen raad ik aan om contact op te nemen via telefoonnummer 088 - 8 955 955.

Groeten Chantal
Hoi Chantal,

vanochtend de Toon doet het wel! het is niet duidelijk wat de oorzaak van de storing was. hopelijk gebeurt het niet meer!
met vroendelijke groeten,
Alessia
Reputatie 6
Badge
@gramserweg

Fijn om te lezen dat de storing nu verholpen is. Ik hoop met je mee dat de storing niet meer voor zal komen 😉

Groeten Chantal

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen