Toon geeft A02 storing | Eneco Community
vraag

Toon geeft A02 storing

Sinds vanochtend geeft Toon een A02 storing na tot nu toe altijd zonder problemen te hebben gedraaid. op Opentherm Wanneer ik de verwarming op aan/uit zet gaat de storing weg maar lijkt het alsof de CV ketel niet meer wordt geregeld (staat dan altijd te branden). Alle stappen die ik op het forum heb gevonden opgevolgd incl het 10 min van de stroom halen. Dit lijkt het probleem even op te lossen waardoor ik Opentherm weer kan kiezen. De storing komt echter na een paar minuten weer terug.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@ronaldvs

Vervelend dat je met deze storing te kampen hebt. Heb je ook de cv-ketel tijdelijk uitgeschakeld? Wanneer je problemen ervaart met je verwarming kun je contact opnemen met 088 – 895 59 59 zodat er een monteur ingeschakeld kan worden. Ook kan ik je een nieuwe ketelmodule opsturen, mocht je deze zelf kunnen/willen aansluiten. Wat voor merk/type ketel gaat het om?
Ik heb zowel van de ketel als de Toon de spanning gehaald. Aangezien alles langere tijd goed heeft gewerkt vermoedt ik dat het de ketelmodule is. Ik kan deze zelf vervangen dus als je een nieuwe kan opsturen dan graag.
Reputatie 7
Badge +6
@ronaldvs

Komt voor elkaar, ik stuur je een nieuwe module op!
@Folkert , ik denk dat er iets niet goed is gegaan want ik heb nog steeds geen nieuwe ketelmodule binnen.
Reputatie 7
Badge +6
@ronaldvs

Daar ben ik ook bang voor🙄 , ik heb meteen een nieuwe voor je besteld. Mijn excuses, dat je zo lang moet wachten hierop.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen